Gå til innhold

Dere er helsprø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har våkna på natta av at det ligger en mann og prøver å knulle meg. Enten spiller jeg med eller så får han et høyrespark, men det har aldri i mine villeste fantasier falt meg inn at han ikke er noe å samle på av den grunn.

Jeg har alltid tenkt at jeg er mer en marsboer enn et venusvesen. Kvinner er ikke til å forstå seg på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hele handler vel om usikkerhet, lillejonas.

Hun er usikker på seg selv, og på sin nye kjæreste.

Det at hun latet som hun sov for å teste han, sier meg at hun er redd for at han skal være en slik en som ikke respekterer grensene hennes.

Tror du ikke?

Men du! Svar heller på hvorfor jeg er slapp, trøtt, har hodepine og en uggen følelse, (nesten kvalm, om du skjønner) har vært slik i flere dager.

Hva kan det være da? Jeg tenker hjernesvulst med en gang, og får selvfølgelig skikkelig hetta.

Skrevet

Mener du at det er greit at menn ikke tar nei for et nei? Eller åtte nei?

Skrevet

Det var da veldig som du skulle koke suppe på en spiker i dag da! Er vel ikke akkurat lillejonas-klasse over sånt?

Skrevet

Ja, i hennes hode. Men man må jo bedømme situasjonen ut i fra hans hode før man vurderer om han er noe å samle på.

Selvfølgelig er det hjernesvulst.

Skrevet

Nå må jeg si meg litt enig med prinsessen her.

Men lillejonas mener vi kvinner skal brøle, hyle, og sparke først, slik at vi VIRKELIG har markert at: "NEI!!!! jeg gidder ikke hompe med deg i dag."

Skrevet

Thanks.. Skal tenke på deg når jeg får diagnosen stillt.

Skrevet

Kommer an på hvordan man sier nei. Enkelte tar bare ikke et hint. Det er ikke alltid jeg gjør det selv heller hvis motivasjonen er stor nok.

Skrevet

Om han "overfaller" meg og jeg ikke vil, er det selvfølgelig nok om jeg sier fra én gang. Han tar seg aldri til rette, han syns jo ikke det er noe stas dersom jeg ikke har lyst!.Herregud... Mannen skal ta nei for et nei, det samme skal kvinnen gjøre dersom mannen ikke har lyst. Ellers blir det rett og slett patetisk.

Skrevet

Jupp. Med mindre det er avtalt et latterlig rollespill på forhånd:-)

Skrevet

"Vær så snill, vææær så snill....." Hører det hele for meg, hahahaha... :-D

Skrevet

Hvis man skal dømme fyren etter hva som foregår i hans hode, lillejonas, så vil jeg ikke nøle med å sette ham i båsen "ikke god"! Hvem humper ivei på en dame man tror SOVER, og som attpåtil har sagt nei flere ganger (uansett tonefall)?

Skrevet

Hehe, jeg også:

"Nei, jeg er sååå sliten"

-"Vær så sliten du vil, i kveld slipper du ikke unna"

Skrevet

Neimen herre da!! Nytter ikke å pipe nei hundre ganger for så å "spille dø" slik at typen bare forsyner seg!!!

Man sier nei en gang og hvis det ikke blir respekter så knyter du bjellene hans rundt sengestolpen og går og legger deg på sofaen!! Da skal du se det ikke blir noe mer mas når man ikke vil!!!

Jeg får min del eeeeelsker å vekke mannen min om morran med en liten sugejobb, men hadde han sagt nei (as if!!!!) så hadde jeg gitt meg med en gang.

Skrevet

"NEI, hører du, NEI!!"

"Du behøver ikke ha lyst, du kan bare ligge der mens jeg forsyner meg! Jeg skal være rask, jeg lover! Pliiis.... Få lov, da!"

Egotripp, anyone? :-)

Skrevet

Takk.

Skrevet

skulle til å skrive noe lignene JegErDeilig. Enten nei 8 ganger og et spark bakover og sikker på at han tar neiet fort for et nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...