Gå til innhold

Fader til mas om skattepengene da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så jævlig vanskelig å finne noe selv? Det har blitt sagt flere ganger at skatteoppgjøret legges ut 22. juni, for de som får skattepengene nå. Ca. 80 000 av de som leverte forenklet selvangivelse får dem ført i oktober.

Skattepengene sendes ut i løpet av uke 26 (neste uke for de som ikke kan telle uker). Så tar det noen dager før de er på konto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du anonym - du vet ikke tilfeldigvis når skattepengene kommer???

Hhihihi...

Skrevet

Pga. trøbbel med datanettverket i kommunen du bor vil ikke dine komme før 6. juli 2010.

hi hi hi

Skrevet

Og en ting til:

Det er skatteetaten (ligningskontoret) som har med skattepengene å gjøre, ikke NAV som en idiot skrev under her.

Skrevet

Hæ?? Betaler ikke NAV ut skattepengen?? Og når var det de kom igjen sa du??

Jeg er litt treg i oppfattelsen skjønner du...

:P

Skrevet

Jeg har lestat det kun er de som sendte inn via sms som får nå i juni, resten må vente til oktober fordi det var skjedd noe galt med mailserverene og sentralene som teller inn papirutgavene.

Brevene om dette kommer til de det gjelder i morgen, så sendte du ikke inn via sms så må du forbede deg på utebalting i oktober.

heldgivis sendte vi inn vi sms begge to!

Skrevet

fy faen er du så dum eller er du bar sinnsykt god i å late som?

Bare de som sendte inn på sms meg i ræva. Hvor leste du det da? på skravle? haha

Skrevet

jei har åkså hørt det

Skrevet

Jeg leste det i VG i morges. Om du søker så finner du sikkert artikkelen selv.

Skrevet

jeg får skatte pengene denne mnd, og jeg leverte på nett. Må være særdeles heldig jeg da?? og typen.

Skrevet

"Noen må vente til høsten

Om lag 90% av oss får skatteoppgjøret i juni. Resten får skatteoppgjør til høsten.

Det gjelder de med utsatt leveringsfrist, eller de som leverte for sent, de som er gift med næringsdrivende og de som har en selvangivelse likningskontoret trenger mer tid til å behandle.

Skrevet

Ha ha! Jeg fikk deg til å lete! Fjols.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...