Gå til innhold

Hurra:D:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har eg begynnt å få litt vondter også...og magen strammer seg så vidt innimellom:)

Kanskje eg kan få hilse på jenten min snart? :)

Fødestøv mottas med takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massssssssssssssssssssse fødestøv sendes din vei!

Skrevet

jaggu glad for ddet her altså.. ellers hadde jeg mått gjemme meg. og det er vanskelig når man er så stor.. hoho

Skrevet

sender også masse støv

Skrevet

åååå så gøy!!! Jeg har aldri ønsket noen vondt før, men nå i det siste har jeg ønsket så mange mennesker vondt, burde jo føle meg slem! hehe...

Vi skal ut å shoppe etterpå, da skal jeg fremprovosere vondter jeg og, nå er det slutt på å gå bak gamle damer fordi det gir kynnere å gå no fortere, nå skal det gjøre vondt!!! :D

Skrevet

*danse litt*

Ja det hjalp å gå en tur på kjøpesenter merker eg:D:D:D

Fabel_Aktiv du hadde gjort deg som spådame;)

Men enda litt igjen på om du har rett da hehe... kan jo hende det bare e maserier siden de ikke gjør urimelig vondt enda;)

Skrevet

Kjenner kreften komme over meg her jeg sitter og skulle ha jobbet...

mmmmmmmmmmmmmmm

*************************************************************************************

Jeg ser at du kommer til å få mere vondt og tolker det til å være fødselsrier

*************************************************************************************

sånn? hehehe

Skrevet

hold deg aktiv,gå masse så blir det kansje idag?! lykke til da:)

Skrevet

Fabel_Aktiv... kommer kreften over deg? :o Oh noooo...hehe:P Var vel kraften du mente hihi

Ja best for deg at det virker nemlig ;)

skal gå masse eg firegutter_venter_jente:)) Skal vaske noen klær etterpå og støvsuge...får håpe det hjelper;)

Skrevet

Sender over masse fødestøv til, satser på att du er i fødsel i natt :)

Skrevet

Herregud noe galt med kreft også nå da eller? Har jeg kraften så har jeg kraften. kanke no for at jeg kjenner kreften da.. hoho humre - skriveleif er moro nok det vel - alle kjefter og syter sånn for da?

Lykke til - da går jeg offline (og pleier kreften min)

Skrevet

Hahah ja med kraften kommer kreften osv;) Fine ordtaket som nettopp e født;)

Tuuuusen takk jordbæret:D Håper eg e i fødsel i løpet av natten selv;)

Skrevet

jammen jammen...meg dåååå? du må vente på meg....jeg sitter her å spiser annas med kanel.. har mass ekynnere som strammer bra men er liksom bare regelmessige en stund så gir de seg...

vil du på føden eller storken?

bliir gal!!! hva ligger sf målet ditt på forresetn?

Skrevet

ååååååå lykke til,håper jenta di kommer snart!!!!!!!!!!masse fødestøv sendes¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

GravidFrid ... Symfysemålet mitt under forrige kontroll lå på ca 32 cm... har visst en liten baby inni der i føle jordmor;) Var da 37+6 på vei:)

Hehe har ikke prøvd ut de der tipsene enda...bare massert litt på det punktet under beina og så har eg vært oppå å gått masse i dag;)

Lykke til da:) *ønske masse vondter på* ;)

Tuuuuuusen takk StoreMagen:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...