Gå til innhold

Noen andre alenemødre som vil ut å reise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært deilig å reist bort en tur til varmere strøk... Noen som kunne tenke seg å bli med? Har ei datter på 5 mnd. Man kan vel reise ut av landet når man går på fødselspermisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du nå i sommer?Kunne tenkt meg en tur jeg,men ikke før i høst engang-er jo så varmt og fint hjemme nå:-)

Skrevet

Tenkte til høsten. Men lurt å begynne planlegging nå da:) Kunne tenkt å dra til Thailand. Dær jeg har vært mange ganger før. Det er sååå herlig dær nede. Kunne leid leilighet og kost oss skikkelig. Ikke så mye å finne på hær hjemme om høsten når det plasker ned.Så hvorfor ikke stikke av litt mens man enda kan?:)

Skrevet

Aldri vært der,men har veldig lyst dit!!Men jeg må vente til fredag før jeg vet åssen det blir med penger,ble noe kluss med skatten så det blir regna på nytt:-(

Men jeg skal på skole da,så det hadde passt best i forbindelse med høstferie for meg..

Skrevet

Jeg har også vært i Thailand flere ganger...Elsker det landet! Kunne gjerne tenke meg å reist dit med lille snuppa. Men jeg begynner jo å jobbe 8 november :-(

Skrevet

Kunne jo dratt før den tid? Har så lysst å dra men vil ikke reise alene med baby. Har reist dit alene flere ganger før da. Man kan altså dra på ferie i permisjonstida?

Skrevet

Ja man kan reise på ferie i permisjonstiden. Men det er vel da forutsatt at du tar ut ferie de antall ukene du skal være borte en eller annen gang i løpet av permisjonen. Jeg har nå tatt ut alle mine 5 uker, så da kan jeg reise når og hvor jeg vil før 8 november, for jeg er nå trukket for 5 uker da.

Man kan jo reise til Thailand før 8 november ja, men Phuket er ustabilt da, så da må det kanskje bli Koh Samui eller Hua Hin eller noe sånt.

Om jeg får noe billig så reiser jeg kanskje (jobber jo i reisebyrå) :-)

Skrevet

jeg vil,jeg vil....men må se an i forhold til skattepengene jeg ja!Men det hadde jammen vært deilig.

Skrevet

Det hadde virkelig vært morsomt å fått til da:)

Skrevet

Hvor kommer dere fra da?

Hadde vært kult å kommet seg bort litt ja...

Skrevet

Kommer fra nordland. Ikke mye sommer hær nei!

Skrevet

Bor ved Gardermoen jeg...Her er det jo iallefall varmt, men hvor lenge varer det da?? Ellers har jeg også alltid hatt lyst til å reise til Brasil, for der er jo været bra nesten hele året....ellers er jo cruise et alternativ for meg. Elsker det altså!

Skrevet

bor i rogaland jeg da,så da er vi godt spredd:-)Men det er jo ikke noe problem da!Hvor gamle er dere og barna da?27 og 8 mnd her!

Skrevet

Jeg er 27. Lille jenta mi er 5 mnd.

Nå har jeg lest masse om Koh samet i Thailand. Dær er det som regel stabilt vær året rundt. Ikke så langt fra Bkk heller. Hvite strender og klart hav... Drømme,drømme..... Koh samet er en av de få plassene i Thailand jeg ikke har vært. Har vært i sør thailand i alle månedene,og selv om det er regn sesong dær er det som regel nok sol også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...