Gå til innhold

Dette drømte jeg for en stund siden (hysterisk festlig)..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iallefall for meg.. skrev det heldigvis ned og kom til å lese det igjen nå..

Drøm!

Sambo og meg er ute å går i Bergen (kanksje?), med masse vann strømmende i gatene. Vi har tydeligvis ett mål, men jeg vet ikke helt hva det er. Vi sjekker stadig på sidene av gaten etter ett eller annet. Tilslutt finner vi det vi leter etter. En glass-seng med et barn i (eller iallefall veggene i senga er av glass). Barnet er vel ett år eller så, men virker ”litt” rart. Jeg spør hvorfor vi har gått hit og sambo svarer at det er sønnen hans... Jeg er litt overrasket, siden han ikke har sagt noe om det før, men sånt passerer lett i drømme. Det passerer også lett at mora til barnet er ei reke, med svære bryster (stusser kanskje litt for reker er jo så små). Så kommer rekemor bort til oss, og hun ser ut som deg og meg fra livet og opp (med unntak av noen vanvittige kanoner), fra livet og ned vet jeg bare at hun er en reke, men ser det aldri. Hun er i litt dårlig form (eller har egentlig gått i dvale i et hus rett ved siden av barnesengen) så barnet er stort sett alene men får mat gjennom en ledning (rør, ett eller annet) og har en smokk til trøst.

Vi er litt sammen med barnet og skjønner at det ikke er stimulert eller er litt rart, men så må vi gå.

Jeg ber sambo fortelle meg hvordan det har seg at han har barn med ei reke og han forklarer at han hadde sittet sammen med tre damer (husker ikke hvorfor, men litt sånn blind-date aktig kanksje) og måtte velge en av dem. Alle så jo normale ut så han valgte den med de store brystene  at det senere viste seg at hun var en reke bydde ikke på noen videre problemer.

Slutten av visa er at rekemor har funnet seg en annen og at alt er bra (OG normalt)

hehe - håper jeg får flere psyke drømmer snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahah :P

Hold oss oppdatert hvis det skulle dukke opp andre drømmen :)

Skrevet

hahahahahahahaha

ekstremt morsomt :-p

Skrevet

Ingen fler som vil dele litt drømmer...? hehe

Skrevet

jeg drømte at jeg poppa ut en plugg på 5000g, og det værste var at han så ut som en suomobryter... *ler* får håpe det ikke er tilfelle da.. Kan bli litt vond å få ut kanskje:P

Skrevet

jeg drømmer stadig vekk at jeg har sovet over og gått glipp av hele fødselen!

en gang jeg drømte dette, viste det seg at jeg hadde fått tvillinger, og min mor hadde tatt seg av de to gutta til jeg våknet.. (et år etterpå?)

jeg tenkte jeg fikk prøve å amme da,og tok med meg den ene guttungen inn på soverommet, men da reiste slampen seg, og sa "jeg vil heller ha pizza!" og vagget den frekke bleierumpa si ut døra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...