Gå til innhold

Når er det "greit" å gå til shopping til bebien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det helt ok liksom? er jo veldig tidlig ute og spørr, men det klør i hendene... hehe.

Når begynte dere innkjøpet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte rundt uke 13, jeg.Er i uke 22 nå. Har snart kjøpt en hel kommode med klær alt. Er jo så moro, også koster det jo ingenting... :) Ellers så har jeg bestilit vogn og bilsete..

Skrevet

Når du selv føler det:) Selv klarte jeg å holde meg til dagen etter at jeg hadde fått positiv test;)........

Skrevet

I uke 22 følte jeg at jeg var ferdig.

Men når jeg tok listen for meg, viste det seg at jeg ikke var det likevell.

Hadde kjøpt de store tingene; vogn, seng, stellebord, bilstol.

Litt klær og et par tepper.

Skrevet

så jeg kan gå å handle litt ihvertfall? *klø* er 14 +1, og veeeldig handlesyk... snart kommer jo handelens dag og greier... hehe

Skrevet

begynn i dag hvorfor vente hehe:)

Skrevet

Jeg er 19+3 og har ikke kjøpt noe enda, men ikke fordi jeg ikke vil, men har en mor og en svigermor som har gått bananas på hver sin kant, hehe. Mamma bor i amerika, så når hun kom hjem nå hadde hun handlet noe sinnsykt og svigermor skal til kina ila sommeren og har stoooore babyshopping planer. Vi får vogn, seng og vugge....Så det vi skal kjøpe snart er kommode (kjempespennende, hehe) bilsete har vi fått låne.

Jeg hadde bare shoppet i vei var jeg deg, jeg er jo kjempeheldig som har fått så masse allerede. :o)

Skrevet

Har allerede kjøpt noe til deg jeg. eller til lille mirakelbabyen i magen.. hehe... skal sende det om noen uker tenkte jeg;) og ja.... det er rosa.. hihi;) så om det til formodning skulle bli en gutt så får du legge det bort til barn nr 3 kommer... hihi. Eller kle han litt feminint til ære for meg.. hehe.

Skrevet

Vi startet shoppinga for alvor dagen etter ordinær UL... litt småplukk for det var det jo, men...=) Det er jo sååå kjekt! Er i uke 32 nå, og har det meste på plass (utenom stellebord)... inkludert vaskemiddel til barnetøy, venter bare på å starte med det nå! Kos deg masse med babyshopping!

Skrevet

Jeg begynnte i dag :-D

Er 27+3, så det var kanskje på tide?? Har ikke hatt den helt store kjøpetrangen, men nå fant jeg ut at jeg snart måtte kjøpe noe. Har en del BL, og det blir vel ikke bedre etterhvert som jeg blir tyngre... Så nå fant jeg ut at jeg må sette i gang før det blir for tungt å shoppe...

Skrevet

Jeg har shoppet endel, men ikke så mye egentlig. Kjøpte litt bodyer før UL, og et par tøffe sko da jeg var i utlandet.

Etter UL har jeg også kjøpt endel tøy - også vogna, da ;)

Tar seg vel opp etterhvert, tenker jeg... det er jo så mye fint i butikkene, men det meste er kortbukser o.l. - sommertøy. Og det er jo litt upraktisk når man får en høstbebis.

Skrevet

i mitt hode er det lov å gå amokk etter man har vært på ultralyd... og takk gud for att jeg har den innstillingen ...for aldri om jeg hadd eorket å løpt rundt no med bekkeløsning å shopppet!!

Skrevet

Når det passer deg:o)

Jeg er 30 + 0 i dag og har arvet en fin vogn, strikket et babyteppe og fått en body av svigermor. That's it foreløpig. Begynner storhandelen til uka vi. Det blir gøy!!!

Skrevet

Jeg er 13+5 og kjøpte den første bodyen idag:) Siden jeg ikke vet kjønnet er det litt vanskelig syntes jeg...men seff utrolig kjekt:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...