Gå til innhold

Hvordan er formen deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er dårlige/slitne og har blitt sykemeldt ennå? I tilfelle hvor langt er dere på vei? Jeg er 21+1 i dag og jobber full. Men GUD å sliten jeg er for tida. Har blitt så tungt alt man skal gjøre, og jeg sover to timer på sofaen rett etter middag hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykmeldt...er 27+1....Er kjempesliten, og legger meg gjerne i 20 tiden på kvelden og sover til 8 dagen etter ( er da gutten min på 3 år våkner) Har noen sovestunder midt på dag, og selfølgelig kviler jeg middag...hehe blitt det sove mennesket, men er jo så trøtt og sliten!

Skrevet

Rart at noe så lite skal ta opp så mye energi! Vært sykemeldt lenge jordbær?

Skrevet

Bortsett fra litt bekkenplager er formen veldig bra :) Men når jeg går opp trappene til 3. etg er jeg helt sliten når jeg kommer opp, men det går fort over. Er 29+1. Men så er skolen nettopp ferdig, og jobber ikke akkurat nå, så det er ganske rolig om dagen.

Skrevet

Har vel egentlig vært heldig, men kjenner jeg tåler litt mindre enn før..blir fort sliten og slikt, men har tendens til å presse meg selv litt, så jeg har vel kanskje bare meg selv å takke! =) Har kun noen få vakter igjen på jobb før jeg går ut i ferie og permisjon, så det skal bli deiligt... hadde eksamen for noen uker siden, og kjenner at det tok en del krefter...så nyter fridagene og finveret! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...