Babyonboard ;-) Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Ja nå er jeg tilbake søraforr :-) og da ser dere mer til meg her inne. Det har vært noen hektiske uker.... Jobbmøte greier på Leknes i Lofoten mandag 4 og tirsdag 5 juni. Været var helt fantastisk flott!! Helt utrolig å få se Lofoten for første gang i knall sol og varmt og deilig! Var på sightseeing og fikk sett Å og div andre plasser... Videre hjem nordover og så tilbake til Oslo fredag 8. juni for å så reise til Palma på lørdagen. Vi koste oss glugg ihjel med god mat og drikke, litt shopping, litt strandliv og masssssse vin ;-))) Tilbake nordover på onsdag 13. juni og så 20årsjubileum med Russ-87 fredag og lørdag... Kjempekoselig! Var temmelig sliten på søndag ;-))) Og så ned hit igår ettermiddag... Sambo ute og reiser med jobben, men kommer hjem i kveld ;-)) Jojo gleder seg!!! Hun ble helt rar da vi kom hit igår... Er vant til at pappaen er her... Og litt senere på kvelden så pekte hun hele tiden på døren... stakkars! Men da han ringte lyste hun opp og la øret tett inntil telefonen! Og sa pappa!!!! .......trenger jeg å si at hun enda ikke sier mamma....???? (og det til tross for iherdig trening....) Nei nå må jeg få gjort noe med heimen før Jojo våkner ;-))
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 åååååh........lofoten,atpåtil i pent vær!!!! HELDIGRIS!!! der jeg kommer fra,ser vi baksiden på lofotfjellene =) når di er lys blå,da blir det pent vær...gosj jeg vil hjem,,,hulk..... så flink jojo er da ;o) hun sier vel mamma den dagen pappan nekter henne noe skal du se,hehe. du har vært mye på reisefot ja.men var det ikke morro da?? jeg har reist i dag jeg å...vært på butikken....å uten briller ble det en helt ny reiseopplevelse.(som jeg ikke vil gjenta...)
Anonym i dag Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hei på deg, velkommen sørover igjen, og takk for sist ;-) Høres ut som du har hatt noen spennende fine uker, her har vi også hatt det deilig med masse sol, håper vi får til ett treff igjen, frognerparken eller grilling på Ekeberg, masse dyr og mange fine lekeplasser :-)))
Tiggywinkle Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Høres ut som om du har hatt noen hekiske uker:-) Så bra at du koste deg i Palma. Har som sagt en mamma som jobbet der i sine unge år...og har vært der masse. Blir litt reisesyk nå, ja... Ha det fint i solen. Klem
Karomamma Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Velkommen tilbake, du er savnet Lofoten er flott!! He he, husker da jeg var der første gang, ute i en småbåt på Vestfjorden med Lofotveggen rett opp.Vi så tilogmed en havørn!! Fikk en så til de grader nær-naturen opplevelse at jeg sverget på at jeg skulle flytte fra byen og aldri bruke sminke mer i hele mitt liv. Yeah right, dette var vel i 1998 eller noe...
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Høres ut som du har hatt noen fine uker;-) Lofoten er jo vanvittig fint, fin naur.... Utrolig søtt når småttisen begynner å si noen ord. Her var også pappa første ordet, tett etterfulgt av mamma...;-)
Travelmor Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Har aldri vært i Lofoten, men nå skjønner jeg at jeg burde reise dit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå