Gå til innhold

ARgh.... at det gaar ann :(

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

TYYYYPISK... skulle til voksing i dag.. brasiliansk.. er 3 gangen min idag... men klarte seff aa glemme ut timen:( skulle vert der naa kl 14.30... :( maatte ringe aa avbestille.... neste time er ikke ledig foer den 10 juli.... jadda.. og man skal vokse seg hver 3-4 uke.. etter 5 uker, maa man betale full pris igjen, og det blir like smertefullt som foerste gang igjen... grunnen til at det blir full pris igjen, er for at det blir som aa vokse for foerste gang liksom.... :( og viss jeg skal vente til den 10 juli, saa har det gaatt mer enn 6 uker..

Jeg som endelig har komt over den vonde smerten som foelger den foerste gangen, og haarene trenger ogsaa tid til aa venne seg til voksingen.. slik at de foerste gangene blir det ikke fullt saa bra... og naa maa jeg liksom starte heeeelt om igjen :(

er fader meg saa sur naa... Noen her som vet hvor jeg kan finne en annen klinikk aa vokse meg paa ??? Bor i stavanger...

HUff.. =( =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... så kjedelig.. gravidhjerne kaller jeg det.. er så susete selv også.. glemmer å roter fælt om dagen.. heh....

men kjedelig å måtte betale full pris igjen for full smerte også...

håper du finner en annen plass med time før da..

lykke til ;o)

Skrevet

ja jeg fant en klinikk som ligger ikke så langt unna, skal prøve å ringe der imorgen.. ja er så vimsete om dagene.. helt ufattelig.. og det verste av alt var jo at sambo minte meg på denne timen fleeere ganger i dag.. huff.. =( får krysse fingrene for at jeg får meg en time i morgen=)

Har frisør time imorgen, så den MÅÅÅ jeg ikke glemme hehehe:P

da hadde jeg klikket;)

Skrevet

he he... litt komisk, selv om det er kjedelig da!! har du prøvd bare clinique? de er billige også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...