Piken på landet Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Har bare hatt den et par uker, men den virker grei den. SonyEricsson har de beste batteriene, de varer kjempelenge. Blir aldri nokia igjen.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Batteriet er ikke godt når jeg bruker den til å spille. Ellers en god telefon.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Er det ingen flere?
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Ja den er SUPER!!! Jeg har den røde... Flott og god telefon. Skarpt display. 2mpix på bilder, skulle gjerne hatt litt mere pixler, men ellers godt kamera. Hele familien min har Sony Ericsson, hatt det mange år nå. Mor mi har w810i jeg har w610i, bror min har et eller annet og min søster har og en sony Ericsson! De trenger ikke lades opp hele tiden, som Nokia sine. Og har nesten aldri problemer, som Nokia sine som stadig må til reperasjon!! Go for it
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Eh... sorry, jeg har Sony Ericsson K610i, ikke W610i... Er det ern W610i også???
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Her er den: http://shop.netcom.no/index.php/Portal/section/1/gid/302/bid/5358/action/1
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Vet du - de har skrevet feil!! Det der er jo W810i Hvis du ggler på w810i bilder, får du opp denne. Og W610i er ingen, men K610i er den jeg har. Du får google litt... Men de er super gode mobiler altså. Helt topp
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2007 Her er den også, så den finnes nok ) http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&lc=no&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10747
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Ja der ser du Den var prikk lik W810i, men tynnere ser det ut til. Du får den for en krone med telenor abbonnement ser jeg... på nettbutikk.telenor. Skal du by på den?
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2007 Nei skal kjøpe den på netcom sin netbutikk, har smart talk abn, å ønsker ikke nytt. Så jeg kjøper den med ab å kanselerer det når jeg får tlf. Så den bli å koste meg 1501,- u/ab. Komplisert, men det var de på netbutikken som anbefalte å gjøre det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå