Hera83 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hei alle sammen! Har dere begynt å kjøpe babyklær eller andre ting? Jeg må bare innrømme at jeg har kjøpt en liten kjole... Den var så nydelig at jeg ikke klarte å dy meg!
EnLitenPrins Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Nei,men har en fadderunge så jeg får kjøpt til da...så jeg ikkje kjøper til meg selv,eller min framtidlige baby da ;o) Men var seriøst like før jeg kjøpte vogn i dag..hehe...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 To sengesett... rosa og lyse blått... hihi.... Når min kjære og jeg begynner å prøve da skal jeg kjøpe litt til hihi.. Skal sette opp skap og hylle på rommet til *lille* snart hihi..... godt å få det på plass haha... men skal jo ha det uansett da... har et rom som ikke blir brukt, men som likevel behøver litt møbler...og oppbevaringsplass kommer godt med!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, jeg har faktisk allerede kjøpt/fått noe gratis i posten også=) Har antakelig to fulle bæreposer til nå men det er både klær, flaske, smokker o.l=)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Til deg anonym som har kjøpt smokker/flasker: bare pass på at gummien ikke morkner! Et tips bare! Jeg skal kjøpe tøy når vi begynner å prøve hihi
Blåbærmuffins Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Ja det fikk jeg og streng beskjed om av samboer da jeg hintet frampå om noen kjempefine smokker vi så her om dagen. De kan visst ikke ligge så lenge. Jeg prøver og å holde meg til vi skal prøve, men er ikke lett!! )
EnLitenPrins Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Åhh Tror jeg må kjøpe noe lite snart jeg alså....hehe Får inn penger i løpet av uka... Men er jo kjempemorsomt å bare gå runt i butikkene å drømme seg vekk også da :)
*sommerbris* Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Jeg var å kjøpte et limegrønt helseteppe her om dagen=) Passet fint på toppen i en av mine to bager med babytøy;) hehe... Det stopper neppe der nei...
*_A_* Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Nei... Har ikke kjøpt noe. Det sparer jeg til jeg har blitt gravid:) Koser meg med å handle barselgaver og gaver til gutten jeg er gudmor til.
Hemmeligheten Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 nei jeg venter. men jeg har andre å kjøpe til da!
*MiAMi* Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Kjøpt noe??? Jeg hadde et megaimpulskjøp i dag ;o) Var på en bokhandel, skulle se etter bursdagsgave til sambo. Endte opp med å kjøpe Navnebok OG "Min svangerskapsdagbok"!!! ;o) Har en egen eske i hyllen som det står B på. Andre som kommer innom trenger jo ikke å vite at det er ting til babyen som ligger der. Har samlet litt brosjyrer på vogner og andre ting det er greit å ha.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Har tenkt meg på salget hehe Sikkert noen fine gravidetopper der også!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Da har jeg kjøpt mammabukse på salget samt en søt body.. hihi
Hera83 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. juli 2007 Hehe så gøy! Noen ganger klarer man bare ikke motstå fristelsen!
Nummer tre <3 Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 fåkke lov av kjæresten min jeg! men kan hende jeg snik-kjøper noen bodyer etterhvert... må isåfall gjemme dem... hehe.. men det gjør ventetia litt kortere da.. om man kan kjøpe no kose bebisklær!
tussemor <3 <3 Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 Har ikke kjøpt noe ennå, men har nettopp begynt å strikke på et teppe til barnevogna
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 å kjøpe babyting FØR man er gravid og før man vet om man i det hele tatt kan bli gravid er i mine øyne litt sykt... å få barn er ikke det samme som å kjøpe en barbiedukke!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Anonym, jeg er sterkt uenig i det du her sier. Det er koselig å ha noe å se på og drømme om at en dag skal passe ditt eget barn. Er jo ikke akkurat som en livsinvestering i en body eller to. Selv har jeg kjøpt en del småting. Gleder meg bare enda mer til å prøve da. Ser på alt det nydelige. For meg får jeg mer utav å kjøpe en body i stedet for f.eks 2 iskremer!=)
Hera83 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er også uenig med deg. Om man kjøper en liten ting eller to er vel helt greit? Det er jo ikke akkurat sånn at vi har kjøpt alt babyutstyret vi trenger når vi engang får barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå