Gå til innhold

elli-karamelli, var det ikke i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. du skulle på ul? Hvordan har det gått - jente eller gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :-) Det lurer jeg også på! Spennede!

Skrevet

Hallo dere!!!!! :-)

Så koselig at dere huska på meg:-) Kom først på nett nå,har besøk av lillesøster denne uka,så da har vi vasa bort dagene i Oslo og litt rundt om.(og jeg er dritsliten og kaster opp på kvelden,men man får offre seg litt!)

UL var idag,ja,og alt så så fint ut,atte! Er SÅ letta! Terminen flytta seg tilbake til når jeg førsst trodde,så da blir det 23 nov.,ikke 19.(men jeg vil føde FØR jeg blir 29 år,og det er den 14.nov,he-he!)

Og vi hadde rett,det blir ei lita JENTE!!!!!!!! Hurra! Mannen min ble veeeldig fornøyd,for det var det han ønska seg mest!

Åssen går det med dere frøkener da?

Klemmer!

Skrevet

grattis......så moro at alt er bra...også en liten jente da;)

kos deg masse fremover...

fint og se at d ikke bare er jeg som kaster opp på kvelden...

Skrevet

Gratulerer med jenta!:)

Skrevet

Tusen takk,Marthe og Carina!

Carina: Nå er det jo bare drømmen i forhold til tidligere! èn gang før legge tid er helt ok å leve med,men har jo drevet på å spydd 20 ganger daglig i lange tider... Du har også vært kjempedårlig,har du ikke? Føles litt godt å ikke bare ligge på sofaen om dagene,selv om energien og alt er på lavnivå! Ja ja,får ihvertfall sobe ut når ungen er født!(ehhh...,eller var det ikke slik det var??? Hi-hi!)

Skrevet

Synes synd p dere som har vært så kvalme har sluppet det heldigvis jeg,man sier jo at de som er veldig kvalme får jente og det stemmer på deg elli-karamell,så da spørs det hva du Carina får da! jeg får vel gutt jeg da........vi er fire på jobben som har fått unge eller er gravide innen ett år,første ble født 14.12 og jeg har termin 22.12,begge som har fått fikk gutt og hun som venter i november får gutt så da må jo jeg følge opp med det samme,håper egentlig på jente da men.....

Skrevet

Tja,man synes også ganske synd på seg selv når man er så dårlig,men vi skal jo bare være glade for at vi er gravide! Mange som gladelig hadde bytta! Tok 2 år for oss å komme så langt,så nå må vi bare være glade for at alt har gått så fint! :-)

Er jo noen med gutter som blir veldig dårlige også da,så det trenger ikke være slik...

Du har litt forventningspress på deg nå da,solstrålen,mtp guttebaby!

Er jo like stas med begge deler da,men man har lov å ønske seg en spesiell sort likevel da! Ønska meg mest jente jeg også,så var ji heldig nå da. Men om det en gang skulle bli en nr.2,så må jeg jo presse ut en gutt,he-he! Har jo lyst på begge sorter!

Når skal du på UL da?

Skrevet

Gratulere så mye. Når ikke å få min før jeg er 29, blir det i morgen. Men kan klare det før typen blir det, men da må den komme to uker før terminen:)

Skrevet

Takk:-)

Og gratulerer med morgendagen! :-) Enda et helt år igjen før du blir riktig gammel og grå! *fnis*

Vi får satse på at babyene våre kommer littegranne før da,bare så de passer perfekt inn i den nøye planlagte hendelseskalenderen,ha-ha! ;-p

Skrevet

spiller egentlig ingen rolle hva det blir,jeg har en bror og han har to gutter,hadde vært artig å gitt mamma og pappa jente barnebarn,men uansett så er det litt mer stas når døtre får enn når det er sønner som blir fedre,er det flere som har lagt merke til det?

Skrevet

Er kanskje sånn at guttene mer har forlatt redet "for godt",mens døtrene har litt tettere forhold til foreldrene sine. Dama til broren din er vel slik ift sine forldre,så det er kanskje mer naturlig at de er mer med hennes familie enn med din og broren din sin...? Vet ikke,bare en tanke jeg fikk. Har bare en søster,jeg,så kan ikke dette med brødre så godt!

Skrevet

glemte å si at jeg skal på UL 2 juli og 13 juli,så en av de datoene får vi vite kjønnet. første ul er pga epilepsi den andre er den ordinære

Skrevet

Takk selv:o)

Huff ja, ikke neste år ennå... Ikke noe man akkurat har nedtelling til;o)

Kjenner jeg meg rett så går jeg vell til laaangt uti januar.

Jeg er forresten født på faren min sin 21 års dag. Min sønn er født på oldefaren sin 60 års dag. Så får se om julebabyen/nyttårsbabyen min får egen dag:) Ikke lett å time de verken inn eller ut, snakk om mindretalls styre hehe

Håper du skjønner det som står her, er så ufattelig kvalm i dag at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Forresten skal du møte i byen på torsdag??

Skrevet

kvalmen er noe herk....men nå er den heldigvis her bare på kvelden,så man får litt mer ut av dagen liksom;) hadde vært moro med jente ja,moro med en av hver ;)

hadde med meg sønnen min til legen i forrige uke,han kommer stolt inn på kontoret og sier :jeg har baby i magen!!den er inni her,så peker han på lungene sine....og legen sier d ville vært en sensajon og du ville nesten blitt kjendis.min sønn:ja,jeg har baby i magen og jeg gjør brp på do.(og later som om han kaster opp)

legen lo så han datt nesten av stolen......

Skrevet

Nei,du sier noe! Men men,30 er ikke det verste som kan hende en,får vel tenke sånn!(men det høres jo så gammelt ut!!!!!!! *hyyyl*)

Tenk om en kunne være så vel at man kunne planlegge på en prikk når man skulle bli gravid og føde! Er ganske fornøyd med november nå da. Ferdig med verste kvalmen før hetebølgene,ikke så stor mage nå,og god tid til å komme i form igjen før neste sommer!

Grøsser bare ved tanke på den kvalmen,det har vært et helvette! At de ikke kunne finne opp noe som fikk den til å fordufte!

Har lyst å dra på torsdag,men lillesøstra mi er på besøk denna uka,så jeg melder pass. Men neste gang er jeg med! Tar du turen,eller er kvalmen for kjip enda?

Skrevet

Jepp,er deilig og endelig kunne få gjort pittelitt på dagtid,selv om energien er på lavgir fortsatt. Det hjelper godt med sykemelding ihvertfall!

Hi--hi,sønnen din høre hysterisk ut,en liten komiker! ;-p Han har ihvertfall fått se åssen vi jenter har det når vi er gravide og sliter,så han kommer nok til å behandle den fremtidige kona si veldig pent når hun blir syk og trenger trøst! Så snill at han blir sympatigravid og greier! LOL

Skrevet

Gratulerer så mye med ei jente!!! Så moro da! Du hadde rett jo :-) Men det beste er at alt sto jo bra til med babyen. Var selv til UL igår jeg også! Alt var bra med gutten, vekta ligger en uke foran terminen! Så kanskje han blir litt større en søstrene sine, de var så små syntes jeg, bare 2830g og 3130g. Ellers da? Koselig å ha lille søstera på besøk! Min kommer på besøk til norge 15.juli. Hun er 9år yngre enn meg. Det er veldig stas med henne og hun er kjempeflink med jentene :-)

Klem klem.....

Skrevet

Takker:-)

Ja,viktigste at alt er bra med småttisene våre,kjønn er ikke like viktig!

Godt det blir litt størrelse på gutten din da,så han kan ta igjen med jentene når de prøver å kle han ut i kjole og sånn,hi-hi!

Så koselig med besøk fra lillesøstra di da,helt fra statene!:-) Min er også 9 år yngre,så er først de siste årene at vi har hatt litt tilfelles!

skal dere reise sammen tilbake da,eller?

Klemmer!

Skrevet

Vet du hva elli? Idag avbestilte jeg turen :-( Er litt lei meg for det men fikk kaldeføtter, er ikke så tøff som jeg trodde. Magen er så vanvittig stor, orker bare ikke den j... flyturen! Jeg får pengene igjen, så jeg satse heller på en høstturen med baby. Tror det blir bedre... men det var litt dumt, hadde gledet meg lenge til turen. Var meninga at søstra mi skulle fly med oss hjem, men nå får hun reise alene, men det går bra! Hun er jo en stor jente :-)

Skrevet

Reiser til legen nå for å få en sykemelding, kommer tilbake senere :-) Jeg kastet opp idag forresten (31+3) juhuu!!! Slitsomt :-(

Skrevet

Nei,så kjedelig da....:-( Ja ja,du kan alltids reise etter fødsel,som du sier,men er jo dumt når man har gleda seg sånn! Men du gjorde rett,du må føle at du orker med å reise,det krever tross alt litt å drasse rundt på den gutten i magen! Og så er det VARMT i florida,så er sikkert kjekt å ikke ha mer ekstra å bære på enn man må!

Blir jo kjempekoselig å reise over med babyen,få vist han frem til alle der borte!:-)

Kjipt med spyinga da,det skal liksom ikke være slik når man er kommet så langt! Selv spyr jeg enda,men heldigvis bare en gang om kvelden,men er ofte kvalm hele dagen/deler av dagen,så det vil ikke helt gi seg. Man blir helt slått ut av den dårlige formen,heldigvis er det ikke så lenge til det er over for deg,og da kan du bare koooose deg!

God bedringsklem!

Skrevet

jøss! her har det vært aktivitet :)

Har ikke vært på nett før i dag, men slenger meg på og gratulerer med JENTA! så kos at dere får det dere ønsker dere mest. Har vært så spent, tar litt aksjer i din jente nå, jeg, siden jeg ikke vet hva jeg selv får. Skal på ny ul i morgen (vekstsetimering), men vi vil fremdeles ikke vite. Samtidig som jeg nesten ikke kan vente til lilleløva mi er ute og jeg får se hvem h*n er :)

Snakkes, elli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...