Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Var jeg fulli klissvått, tynt slim nedentil... Hva i all verden kan det være?
mammatil3fantastiske Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Lenge til termin? Kan det være vannet som har gått kanskje?
IJ med Lillebror i magen Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Slimproppen? En fin drøm? :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 5 uker til termin. Har ikke merket noe mer som har rent den siste timen, men kan jo være litt av vannet.. Jeg vet ikke. Likte aller best teorien om den fine drømmen... Faktisk ikke så helt usansynlig- jeg drømmer så mye rart og "eksotisk" nå som jeg er gravid....
mammatil3fantastiske Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Også har man jo økt utflod når det nærmer seg slutten av svangerskapet. Sikkert ikke vannet, da ville du nok visst det!
Søskendrøm<3 Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Lurer jeg også. Opplevde akkurat det samme idag. Masse tynt utflod. Har elleve dager igjen. Tenkte kanskje det var slimproppen jeg da...?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har ihvertfall plitselig fått skikkelig med utflod igjen... æsj
Søskendrøm<3 Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Har hatt mye idet siste, men ikke så mye som idag. Men kan ikke ligge naken om natta, for da kommer det på lakenet. Tror det er helt normalt.
Enitsirk79 Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Opplevde akkurat det samme i dag! Bare at det var etter at jeg hadde stått opp da. Måtte bare løpe på do for det kom så mye og brått. Tenkte først at det var slimproppen,men jeg aner ikke jeg... Har 1mnd til termin da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå