pandabjørn Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 kom akkurat hjem fra en liten handletur, var innom barnas hus for å se på sportsvogn til Sander...og der fant jeg en lekker svart vogn som heter Carena Easy synes den var så fin at den måtte jeg ha i steden for å bruke sportsvogna til Emmalunja for den er så tung er det noen av dere jenter som har en slik Carena Easy vogn kanskje? og er dere fornøyd med den??
pandabjørn Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2007 Er det virkelig ingen som har en slik vogn???
*RutIetutt* Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har en sånn til Tobias. Vi kjøpte den da vi skulle til syden i fjor. Super å ha med seg dit - liten og lett + full liggestilling og stor handelkurv. Sikkert en av de bedre sånne type vogner vil jeg tro...er veldig mange av de trillene som ikke kan legges helt flatt for eks - og det syns jeg var viktig. Den koppeholderen er veldig praktisk også, forresten;o) Den kan knirke litt, men da er det bare å smøre hjulene. Eneste jeg ikke liker med vogna er at hjulene er veldig glatte. Inne på kjøpesenter med glatte fliser må vi låse hjulene for å klare å trille den....ellers vingler hjulene overalt - det er veldig irriterende:o( Da blir jo litt av hensikten bort syns jeg - for den er ikke så lett å trille med låste hjul siden den er såpass stiv. Men du får en grei vogn for pengene:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå