wicca Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Det var en utrolig opplevelse og så mye lettere det er her no da Det var det værste huset han hadde vært i sa han og rommet til eldste gutten var helt jæ"##% håper han no kan få sove litt om natten igjen Det er helt merkelig å sitte her å se seg rundt alt er mye lysere enn det har vært før og jeg er MYE mer våken og føler meg lettere i kroppen, og det tar en ca 24 timer før alt er vekke så hvis det fortsetter sånn så blir jeg nok super våken fremover hihi
Lille Filur Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Hvordan har du fått renset huset? Av hvem? =)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 så flott da klem til deg... see u at the sunny side...thihi
Butterfly_Flip Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Du må jo fortelle mer... Hvilke opplevelser har dere hatt osv
wicca Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har følt meg overvåket helt fra jeg flyttet inn her fot 2 1/2 år siden og jeg har sett skikkelser går rundt meg her, jeg har ikke kunnet gå opp i andre etg for det var det så mye at jeg ble helt dårlig, har ikke fått sove om nettene, følt meg tynget (dette har lettet veldig no etterpå) No de siste dagene har ting falt ned rundt meg, har satt her med dataen og plutselig detter ting ned, en ramme datt rett i gulvet bak meg her og foran meg her har jeg en sånn penneholder som bare hoppet ut og ned på gulvet. I dag når vi våknet stod fryseboksen åpen men lurer på om ikke det er eldste sønnen sitt verk selv om han brånekter haha. Han som renset her han sa det var det verste huset han hadde vært borti og rommet til eldste gutten var desidert verst så vi kan vente stor forskjell på han. Han har forresten siden vi flyttet inne her, eller en liten stund etterpå, ikke klart å sove om natten, er våken hele natten og er så trøtt resten av dagen men klarer likevel ikke sove når natten kommer igjen. Håper ting blir bedre der oppe hos han no og at vi får fred og ro i huset her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå