Gå til innhold

Fødte på termin dagen..flere?


lenijunibaby

Anbefalte innlegg

13 juni på termin dagen ble lille Helene født..som bestilt..he he..flere som fødte på termin? Og var d flere som hadde fødeplass på ullevål , men som ble avvist og sendt til et annet sykehus`? D et ble nemlig jeg , så vi måtte til drammen , av alle steder.Veldig frustrerende selvom vi ble veldig godt mottat der , og alle tiders de som jobbet der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke født ennå nei, men termin i morgen, så det KAN jo i teorien skje.. hehe. Måtte bare skrive til deg og spørre hvorfor du ble avvist på Ullevål - var det rett og slett fullt eller?? Det er nemlig min store skrekk å bli avvist - vi har ikke egen bil engang!! Har plass på avd A og håper det går bra, ser ikke for meg å ta taxi til Drammen med en fødsel i gang, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d var fullt på ullevål ja..var visst helt kaos..satt i en evighet på telefon først m 5 min mellom riene , og kom ik gjennom..rimlig håpløst spørr du meg! Fikk også beskjed om at d var fullt på sia , bærum osv..skikkelig føde - boom m andre ord. Skjønner du er redd for å bli avvist ja , men får jo for all del håpe d ik skjer deg og. Men alt gikk veldig greit når vi først hadde kommet oss dit , så drammen var et fint sted og føde:) Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...