_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 I over 2uker nå har jeg slite med sånn bankende hodepine, er så ille at tårene triller. Ringte legevakta her en kveld for og høre o jeg kunne ta meg to paracet men ho sa at jeg ikke burde. Hva skal jeg gjøre?? Jeg drikker MASSE vann, føler jeg drukner jo (( Ååååå vær så snill noe og hjelp meg, dette er så grusomt ille ( + at jeg sliter med allergi på sida og jeg er avhengig av zyrtec men kan ikke ta de sa legen til meg siden jeg er gravid.... Please noen hjelp hønemor ??????? Da er jeg deg/dere evig takknemmelig ))
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Du må spørre legen om du kan få noe for allergien din. Tror man kan få nesespray og øyedråper ihvertfall.. Vet om noen som har fått det når de ammet. Kan hende hodepinen går bort da.. Eller om du prøver akupunktur.. Skal visst hjelpe det også.
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hvorfor kunne du ikke ta paracet da? Det var rart....man kan jo ta det selv om man er gravid. Hør med legen din om du ikke kan få den gamle typen allergimedisin, det tok jeg da jeg var gravid. God bedring. )
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Har nesespray og øyedråper men hjelper ikke:(((
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Ho dama på legevakta sa at det var ikke forska ut om fostret tålte at mamman tok paracet, synes det hørtes rart ut jeg, for tok paracet med nr 1 og 2.... Kan jeg ta to paracet nå tru??? Åååååå hue eksploderer snart (((((((((((
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Nå er ikke jeg lege, men jeg har tatt paracet med begge mine i magen, og med legens godkjenning. Om det er noe nytt nå vet jeg ikke. Har du vondt i nakken eller skuldrene? Anspent? Prøv å legg noe varmt over skuldrene, nakken og slapp av. Jo mer anspent du blir (ofte så blir man jo anspent når man har vondt i hodet), jo mer vondt får du. Pust med magen, og lukk øynene. Ville bedt om en legetime jeg da, kan jo ikke gå sånn med hodepine i ukesvis....
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Ta Paracet! Det er ikke farlig å ta det da du er gravid. Tok det selv da jeg var gravid, det anbefalte legene meg da jeg også slet med hodepine samt ett vondt kne.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Har ikke vondt i nakken eller anspendt
nyu hai Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Studier og lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet felleskatalogen.no Ta to parecet du. Tror fosteret har bedre av at du har mindre smerter en smerter som kan føre til at du får økt blodtrykk. Så lenge du holder deg til et minimum går det nok greit!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2007 Takk for svar jenter, har tatt to paracet nå og de VIRKER )) Juuhuuu... Skal snakke med legen min om detta huet Ha en fin dag jenter ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå