Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Ringte inn i dag og fikk en ekstra time for sjekk pga en del murringer de siste dagene. Hun mente at dette kansjke var starten på en fødsel, men at det enda kunne gå en stund før det skjedde noe. Og det kunne dabbe av igjen. Så nå får jeg bare vente å se hva som skjer. Er 35+3, så det gjør ikke no om han venter i 1 1/2 uke til.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 hei...vil unødig være frekk men jeg er 29+5 og har masse murringer, men har sjekket livmortappen og den er hard og lukket, jeg er mest plaget på natta..men hvem vet kansje det er et tegn på for tidlig fødsel.. Jeg ønsker deg i alle fall masse lykke til..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Har ikke hatt slike før og det har også kommet i korsryggen. Har ikke sjekket tappen, så vet ikke hvordan ståa er der. Smertene har også vært dag og natt. Men tiden vil vise om lillegutt vil ut litt før....
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har også mye murringer i ryggen og litt i magen,men har siste ukene hatt mye kynnere, vonde også.. så jeg er spent på konrtollen på fredag.. Hadde mye vondt i går,men det kom ikke regelmessig og stoppet opp sent i går kveld.. Er i uke 34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå