Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Babysvømming halv 5, og finner den ikke! Kriiiiiiise!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 I bagen din etter forrige svømming?? hihi
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 bare å kjøpe ny når man ikke klare å holde styr på sakerne sine... evt kvitte sæ m litt stuff i kåken så man vet kor man har tingan sine
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 kanskje en ide å bynne å legge badeklea i skuffe eller skap på bade... så du vet neste gang kor du har d da...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Trenger ikke snipe til meg fordi da. Sambo som rydda bassengbagen forrige gang.. Distre som han er, husker han ikke hvor han lagt den! Lett OVERALT...!
2 Hærligheter! Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Kleskapet? Skittentøyet? prøver å tenke hvor sambo ville ha slengt alt ;o) Inni en hånduk i skittentøyet eks..
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 sniper dæ ikke, bare prøver å komme m noen gode tips å råd.... men om han ikke vet kor han har lagt den så vet han d ikke, lite man kan gjøre m den saken, kjipt å kjøpe ny, men hvorfor ikke liksom... da har du to om du finner den andre... i tillegg slipper du å sitte å bli irritert fordi samboern din har rota vekk badedrakten til ungen.... ingen vist å bli frustrert over en badedrakt da
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Du har ikke vært på dib så lenge du? Er noen som har evner her.. Som ser forsvunnede ting.. Sier fødselsdatoen din, så finner de det. Utrolig men sant. Var de folka jeg hinta etter da jeg laga den tråden da )
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 ja, du e vel ganske klarsynt du siden du mene på at æ ikke har vært her så lenge, herregud da kvinne, ta d m ro, kommer jo bare m forslag men du e jo så hissig.... har vært her ganske lenge å vet om di klarsynte.... kanskje du å e klarsynt, m bluring foran da siden du så feil på mæ å min fartstid her inne.... men skal ikke komme m flere forslag siden æ ikke e synsk el klarsynt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå