Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvar finn eg dei beste amme-bh'ane?

Kva type bind bør eg ha med på sjukehuset?

Kva er dei beste trusene for å ha med på sjukehuset?

Kva er det aller viktegaste å pakke i fødebagen?

(utanom,vandrejournal,fotoapparat)

Noke dykk angra på dokke ikkje hadde kjøpt inn før fødselen?

Noko som dykk ikkje hadde klart dokke utan?

Prøvar å få det meste klart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde helt vanlige bind, men kunne hatt de en anelse større.. Blødde en god del i starten så... Fikk en kembobleie rett etter fødselen, å den syns jeg var akkurat passe... Hehe;p Men på barsel har de ikke store bleier, så det savna jeg der... Kamera er et must!! Blir mye bilder der.. Brukte helt vanlige snoopy truser (a-la-hotpants) etter 1 dag, ellers gikk jeg med nettingtruse og den store bleia.. Hihi, lekkert ja!!

Ellers savna jeg i grunn ikke så mye. Hadde med klær til avreisedagen til både meg og vesla, eller tråkka jeg rundt i sykehusskjorte og joggebukse.Amme-bh å da seff. Uten bøyler.. Var HETT når jeg fødte, så trengte ikke mye varme sokker som så mange andre anbefalte da.... Lypsyl er greit å ha med.. JO, mykt dopapir anbefales da. Shampo, balsam og en mild underlivssåpe kanskje...?

Neste gang skal jeg ha me minimalt!!!!! Å satse på å dra hjem etter 24 timer!!!! Fytti helvete for et kjedelig opphold.... :Q

Skrevet

Forresten, gode amme-bh´r fant jeg på lindex.. Men smak og behag, du får leite å se hva du liker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...