Gå til innhold

Da tar ikke Didrik puppen mer =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå må jeg pumpe meg for å gi han på flaske, men merker jeg får mindre og mindre melk, så dette går nok ikke lenge nei. Og for ett styr med å pumpe, og vaske og koke pumpen hele tiden. Har uansett for lite melk til han, så han må få mme i tillegg alikevel. Jeg som hadde håpet på å få til å amme litt lenger denne gangen. Ammet 3 mnd sist, og nå ble det under 2 =( Har brukt skjold hele tiden pga at han ikke tar skikkelig tak i puppen, kan vel kanskje ha noe med det å gjøre... Uff, ble faktisk litt lei meg, jeg som ikke liker å amme en gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barn merker mer enn man tror. Mulig han merket du ikke likte det..

Kan jo være bare en periode, så jeg ville ikke gitt opp.

Kanskje du kan lære å like det litt mere?

=)

Ville ikke gitt opp riktig enda!

Skrevet

Huff, så kjedelig.. Men hvorfor koke og vaske pumpa hele tiden? Skyll den i kaldt vann etter bruk, og så koker du en gang om dagen.. Det er nok det! :o)

Håper det ordner seg!

Skrevet

Vasker og koker den etter hver gang den er brukt. Bli jo ikke ren av å skylle den i kaldt vann...?

Synes det er greit nok å amme hjemme, men hater å amme offentlig, og siden han bruker skjold så er det så mye styr. Og han ligger å river å sliter i puppen, og roper, men det kan vel være pga at jeg har for lite melk?

Skrevet

Enkelt og greitt.START med flaske med mme,ikke noe problem.Ikke slit deg ut på dette her.du skal ha et liv du også uten å fortvile og streve hele tide,nei mme er ikke skadelig..

Skrevet

Når jeg fikk førstemann, hatet jeg å amme offentlig også.

Jeg ammet KUN på soverommet i begynnelsen, i senga.

Da fikk jeg selv samtidlig slappet av.

Har du prøvd å ligge mens du ammer?Kan hende han liker det bedre.

=)

Skrevet

Det går i allefall ikke, da tvinner han seg enda mer..

Synes ikke det er ille med mme, men skal flytte i sommer, så hadde vært greit å slippe styret med flasker og koking og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...