Gå til innhold

Hva gjør eg?! (ang. vogn) Trenger mange svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei gammel bagvogn som vi fikk gratis, som også har sportsdel. Den er brukandes, men såvidt etter min mening....Ene hjulet har vi festa med plastikkpose, da det falt av, et annet er punktert. Vogna er stor og tung, får den ikke inn i bilen til mamma som vi ønsker å bruke....Bagen er vanskelig å få av da den har rusta fast eller noe. Pga av det punkterte hjulet sklir lille ned i vognen hele tida. Den er også vond å kjøre fordi håndtaket er så lavt. Mao: Eg liker ikke den vogna!

Så har de tilbud på ei vogn på brio til 990 kr. Uten bag, men ryggen kan legges helt flat. (lille er 3 mnd, ganske stor for alderen, og kan ikke ligge i bag såååå mye lenger egentlig). Det er ei trille, ikke så solid som sportsdelen på vogna vi har nå, men praktisk og fin. Men så er eg så i tvil, for hva med vinteren? Vogna er en mellomting mellom paraplytrille og sportsdel på bagvogn liksom....blir det for lite solid til vinteren? Hjulene er små, men vi bor jo i byn så det må vel gå bra....Vi har voksipose. Kan noen fortelle meg hvilken vogner dere kjører om vinteren, så eg kan ta en kikk på nettet? Eg finner ikke denne vogna eg snakker om på nettet....

Hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du vil ha ny vogn, men jeg hadde ikke kjørt rundt med en liten baby i en trille... Ta en kikk på finn.no, der finner du mange fine duovogner, både simo og brio, til en billig penge. Evt en teutonia mistral hvis du ikke vil ha så stor vogn.

Skrevet

Tingen er at vi ikke har råd til noe over 1000 kr...hadde jo ikke råd til noe egentlig, og var heldige som fikk den vogna vi har, men den er noe herk altså....ikke gøy å kjøre rundt med punkterte hjul +++ Blir nok brukt på oss igjen da:)

Skrevet

Forresten....vogna eg har sett ligner litt på den teutonia mistral....sportsvognen....Er ikke den samme altså, men ser ikke ut som om det er veldig forkjell heller. vet ikke om det går ann å endre kjøreretningen...

Skrevet

Du kan jo putte en billig softbag oppi den vognen du har sett, da blir det jo mye lunere. Hvor i landet bor du hen?

Skrevet

Hva er deres argumenter for ikke å ha en 3 mnd gammel beibi i en slik vogn og hvor gammel mener dere hun bør vere?

Skrevet

bor i bergen...

Skrevet

Så på babybest.no har de kombivogner til 1000 kr (o:

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det selv, men så går jeg tur både på asfalt og grus, og trenger derfor en vogn med litt demping og ikke små hjul. Dessuten synes jeg vognen må være litt lun til vinteren. Men det går jo helt sikkert fint, til vinteren kan du legge noen ulltepper i bunnen og sidene for å isolere og så har du jo voksipose som du sier, så da går det vel bra.

Skrevet

Takk! Den såg mye bedre ut!

Skrevet

Søk på vogner på finn, og huk av på Hordaland.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...