Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp vært på kontroll, er 23+2 og har lagt på meg 8kg, syns det er mye, men husker ikke hvordan det var med de to andre. Folk sier også at det blir vanskeligere og vanskeligere å bli kvitt kiloene for hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 kilo, om det ikke er enda mer.

Har termin 12.august.

Skrevet

Hvordan regnes egentlig det der?

Jeg var skikkelig dårlig i starten og gjekk ned.

Har en del til overs. For å si det slik....

Først når jeg var i uke 22-24 nådde jeg igjen normalvekten min.

Nå er jeg 1,5kg på pluss. Uke 26.

Har jeg da gått opp 1,5kg eller skal jeg også regne fom det jeg gjekk ned til?

Ikke at det er så viktig. For babyen vokser som den skal hvertfall....

Men jeg har enten lagt på meg 1,5 kg eller 7,5.

Skrevet

Er 22 og noe og har gått opp ca 5 kg...

Skrevet

29+5 har lagt på meg ca 10 kg, noe jge ser på som helt normalt..

jeg var inne på en nettside der du kan regne ut ca hvor mye du legger på deg, det stemmer veldig på meg...:) ca 12 kg forsvinner med fødsel så jeg bekymrer meg ikke så mye egentlig..

skal finne linken til den siden...

Skrevet

Er 13 uker og lagt på meg 4 kg. Sist gang la jeg på meg 20 kg, legen mente jeg var undervektig...

Skrevet

Har 3 uker igjen og lagt på meg 15 kilo, ser ut som vekten stopper der!

Skrevet

har lagt på meg 7 (eller 9 - litt usikker på startvekts men fra det laveste før graviditet så er det 9) kilo og er i uke 31 (altså 30+1 eller 2)

Føler meg som noe stort.. og det som jeg ikke liker er spekklaget rundt magen og over på ryggen...

.. og ikke nok med det så har endelig sambo klart å si...: ikke spis så masse is nå er du faktisk litt tjukk (er 173 og veier 77 om morran)

Skrevet

Nei fy, det var ikke snilt av samboer...er jo ikke mye det da, du er jo høy!!

Jeg er 19+4 og har lagt på meg 1,5 kg....Synes det er kjipt at folk enda ikke kan se at jeg er gravid etter 5 mnd, føler tiden går så sakte da. Jeg som har hørt og trodde det liksom skulle skyte litt fart etter uke 17 omtrent. Men, skal kanskje være glad til for dere som er fødeklare synes vel det er tungt nok, lenge nok :o)

Skrevet

Jeg er 27+1 og har lagt på meg 4-5 kg....Men jeg har mistet alt av muskelmasse...har fått ett sikkelig ekkelt fettlag bak på ryggen og de kosehåndtakene....og en enorm mage....lurer virkelig på hvordan jeg er på slutten...

Skrevet

jeg er 28+2 og har ikke lagt på meg noe enda. Er polstret fra før av så er ikke bekymret. Kiloene kommer tidsnok;)

Skrevet

er 27+3 og har lagt på meg 6 kilo... I følge den weight gain-linken så skal jeg legge på meg 15 kilo tilsammen... Syns det var litt drøyt!!

Men de 6 kiloene jeg har fått, tror jeg at jeg må ha. Var ganske så tynn fra før.

Skrevet

Er 29+1 og har gått opp 4-5 kg.

Skrevet

uke 37...35 kilo----------Mye vann,trøster meg med det...la på meg 45 sist...fikk alt bort den gangen så håper på det beste denne gangen å.......

Skrevet

er i uke 37 nå, har lagt på meg 21 kg

Skrevet

Er 39+2, hadde lagt på meg 12 kg for 2 uker siden, vekta gikk dagen etter siste kontroll og har ikke turt å legge inn nye batterier..... :-)

Skrevet

34+2 og har gått opp 10 kg. Forsvinner 12 kg ved fødsel? Så en her over skrev det. Isåfall er jo det helt topp! Har hørt 8-9 jeg...

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har gått opp 25 kg... Jeg har vært så mye dårlig og det eneste som har holdt kvalmen sånn nogenlunde i sjakk har vært å spise utrolig hyppig... så nå skal det bli godt å få ut denne karen gitt :o)

Skrevet

E i uke 39 og har gått opp mer enn nok:P

Kan godt stanse nå...men har masse vann i kroppn da..(unnskyldninger unnskyldninger:P)

Skrevet

Gått opp ca 15 kg, vekta varierer vanligvis med to-tre kg. Er i uke 36+5... Dette er kun mage og pupper så er jo heldig der:)

Skrevet

Termin om 8 dager og er 3 kg i minus enda jeg:p

Skrevet

26+2 og 6 kg opp:)

kan ikke gjøre så mye med disse kgene. Spiser som før og har ikke (enda) gått banas med godterier osv... Så hva annet kan en gjøre?=)

Kose seg med de ekstra kgene:)

Skrevet

41 uke og ca 10 kg opp:)

hva nesten 30 sist

Skrevet

da jeg var på kontroll i forrige uke hadde jeg gått opp ca 8 kg - var da 34 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...