ღhælgelainnღ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 har dere noen gode idèer om fiskemiddag som jeg kan lage i dag? Noe som både store og små liker? Ikke så lett å få lurt i ungene noe fisk, men det er da verdt et forsøk.
Gjest -<<- Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg kan jo ikke vite hva dere liker og hvilken fisk du har tilgang på. Men vi har det med å spise f.eks laksewok, scampi- og skalldyrwok m/fisk, ovnsbakt hvitfiskfilet med grønnsaker, sushi, grillet fjellørret, hjemmelaget fiskegrateng, panert seifilet, chilimarinert kveite, fylte paprika med fisk, ris og krydder osv.
lille-snupp Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Her er vedens beste og enkleste fiskemiddag: -frossen fiskefilet legges i ildfast form -hakk litt purre og rød paprika og dryss over fisken -Bland et beger lettrømme (eller creme fraishe) med en tube-ost og hell over -salt og pepper over det hele Dekk til med folie, stek i 225 grader i 30 minutter. Ta av folien, skru opp varmen til 250 grader og stek 10 min til. Sjekk at fisken er ferdig:) Enkel og god mat m/god saus. Bare å koke noen poteter til så er middagen i boks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå