Gå til innhold

middag i dag da girls???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt tom for ideer,oxo er det jo sååå varmt ute,så har i grunnen ikke lyst på noentingen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone??

Skrevet

i dag blir det pitabrød, med kjøttdeig, salat, tomater, agurk, rømme, fetaost etc. nam nam. God mat i varmen

Skrevet

kjøttboller og potetstappe med rå løk på toppen, det er namme, burde vel kanskje egentlig hatt noe grønt på også da men

Skrevet

I dag blir det pølsepizza og pepperonipizza for meg og ei venninne og barna. Feridig pizzabunn til å rulle ut på stekebrettet, feridg pizzasaus, ferdigrevet ost m.a.o - lettvindt!!!

Skrevet

Kyllingfilet med karrisaus og ris

Skrevet

En pose pasta carbonara.. Hjemme alene i dag :)

Skrevet

Her hvor det ikke er sol og varmt skal vi ha spagetti :)

Skrevet

Hjemmelagede kjøttkaker, potetstappe og nykål, men det er mest for mannens skyld. Hadde overlevd fint på en lett kyllingsalat eller reker i dette været...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...