anette staiiiiii Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er helt tom for ideer,oxo er det jo sååå varmt ute,så har i grunnen ikke lyst på noentingen..
dumme mamma Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 i dag blir det pitabrød, med kjøttdeig, salat, tomater, agurk, rømme, fetaost etc. nam nam. God mat i varmen
Dollywood Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 kjøttboller og potetstappe med rå løk på toppen, det er namme, burde vel kanskje egentlig hatt noe grønt på også da men
Bøggly Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 I dag blir det pølsepizza og pepperonipizza for meg og ei venninne og barna. Feridig pizzabunn til å rulle ut på stekebrettet, feridg pizzasaus, ferdigrevet ost m.a.o - lettvindt!!!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 En pose pasta carbonara.. Hjemme alene i dag
celodi Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Her hvor det ikke er sol og varmt skal vi ha spagetti
SassyMom Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Hjemmelagede kjøttkaker, potetstappe og nykål, men det er mest for mannens skyld. Hadde overlevd fint på en lett kyllingsalat eller reker i dette været...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå