Gå til innhold

Hva anbefaler DU mot halsbrann??? Trenger mange svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er d beste tipset du har mot halsbrann?? Holder på å bli sprø, gjør jo bare såååå vondt...verker i hele brystet og bak i ryggen...har glemt å kjøpe noe for d hver dag nå, så i dag SKAL jeg...hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saftis eller lovehearts hjelper godt på meg. Loveheartsene hjelper best mens jeg suger på de da, ikke lenge etter at den er "sugd opp" kjenner jeg det kommer tilbake. Melk skal også hjelpe.

Skrevet

ja jeg har halsbrann KONSTANT! Natt og dag:(

knasker love hearts, men må på apoteket i dag å kjøpe link eller titralac.

I tillegg til halsbrannen har jeg dette tann kjøttet som er såå kranglete.

:( blir gaaal:)

Skrevet

Jeg har värt plaget mye og det eneste som hjelper meg er å löse opp en teskje med natron i litt vann og drikke dette...

Kjenner hvordan det "suger" opp...drikker dette et par ganger om dagen eller etter behov...

Eneste som hjelper meg iallefall, får sove om nettene nå.. :)

Skrevet

gaviscon på apoteket, det var det gynekologen foreslo til meg

Skrevet

Jeg brukte melk, og det døyvet bra. Klarte ikke å få i meg annet enn skummetmelk, men helst bør man vel bruke noe mer "kremete" - gjerne yoghurt eller noe. Har også hørt at love hearts funker. Finnes masse om dette rundt omkring på disse sidene.

Skrevet

Eneste som hjelper meg er gaviscone. Titralac, link, eg en til som jeg ikke husker navnet på funka ikke på meg ihvertfall.

Skrevet

Love hearts og vaniljeis, ev softis. Det hjelper for meg

Gaviscon skal visst også hjelpe, har ikke prøvd det selv, da jeg er litt skeptisk til ting som skummer i munnen min...

Skrevet

Jeg er helt avhengig av Loveharts! Og så ligger jeg med hodet høyt i senga, hvis ikke går det helt galt. To puter, minst!

Skrevet

Takk for alle svar :)

Da har jeg en handleliste klar her... :)

Har ikke vært plaget på dagtid, har liksom bare kommet om kvelden de siste dagene...og da er jo selvfølgelig alle butikker og apotek stengt...også glemmer jeg å kjøpe noe neste dag igjen...håpløst..hi hi...Men nå skal jeg på butikken :)

Skrevet

Ikke Aflurax i alle fall. Alle som har vært dumme å kjøpe dette må snarest sende dem til meg, så skal jeg destruere dette for dere! :)

(Se annet innlegg om middelet!)

HUFF!

Eller hender det at Love Hearts funker, men for mange av dem gir verre halsbrann... Og Club Soda funker litt, om du får til å rape uten at det kommer sure oppstøt...

Skrevet

Melk funker en liten stund for meg.

Har kjøpt Link nå, det virker som bare det.

Skrevet

Du har kanskje allerede dratt ut på handletur... Men svarer allikevel, jeg! ;-)

For meg hjalp novaluzid kjempebra!! Og takk og lov for det, gaviscon var jo helt forferdelig!! Isj!! Om jeg måtte ha brukt det, hadde jeg heller gått med halsbrann, hehe... Novaluzid tablettene er gode på smak, smaker ordentlig peppermynte! :-)

Skrevet

Jeg har brukt gaviscon, men har gått tom og NEKTER å kjøpe ny. Hadde termin i går. Av og til har jeg spist rå potet, fordi potetmelet skal "binde" ,og av og til har jeg spist popcorn fordi det vistnok skal trekke til seg syre fra magen. Popcorn er jo veldig godt også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...