Gå til innhold

Nei nå rydder jeg ut av sykehusbaggen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jo ikke bruk for den likevel, for her kommer det ingen baby...

5 dager over termin og ingen, absolutt ingen tegn på noe som helst. Tror rett og slett ikke det kommer noen baby. Denne graviditeten ender bare med ni nye mnd hvor magen gradvis går tilbake og så etter ni mnd er jeg ikke gravid lenger...

Men men var jo artig å oppleve å være gravid da...

(Vet at det er flere her som har gått lenger over termin enn meg, men jeg er bare så utrolig lei, og føler med dere alle sammen som er lei av å gå sånn og vente...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme greie her. - Termin 10. juni, og ingen tegn til noe som helst! Har mindre kynnere enn før, men litt mer menslignende "smerter" kanskje. Har i hvert fall ikke sett noe til noen slimpropp, eller hatt noe som kan ligne på rier.

Vi får håpe at det plutselig skjer noe uten forvarsel:D

Skrevet

Smør dere med tålmodighet,gikk 16 dager over termin.

Skrevet

er det ikke en lov i norge som sier at en ikke skal gå lenger enn 12 dager over termin da settes fødsel i gang??

16 dager er jo helt syyykt lenge over..ungen må jo bli sumobryter av det

Skrevet

Vanligvis setter de igang fødsel 14-15 dager over termin. Finnes ingen lov om dette, men de fleste sykehus anbefaler at en ikke går mer enn 2 uker over termin. De gamle retningslinjene var 3 uker.

Man regnes faktisk ikke som overtidig - i ordets rette forstand - før 14 dager etter termin, da termindatoen blir gitt +/- 2 uker!

En del leger og jordmødre bruker likevel betegnelsen overtidig om tiden etter termin selv om dette ikke stemmer medisinsk.

Håper likevel at dere som nå har gått over termin får babyene deres snart :) Skjønner godt at dere begynner å bli utålmodige!

Skrevet

kansje ikke så lurt?? jeg hadde ikke noen tegn på at noe var på gang jeg... ikke merket jeg kynnere eller noenting... hadde bare litt vondt i ryggen på ettermiddagen....

Men fra jeg merket første rien så tok det bare 5 timer og 55 minutter før gutten vår var ute....

Skrevet

Smør dere med tålmodighet, vet det er lenge og vente men de kommer ut før eller senere uansett. Prøv å nyt den tiden dere har igjen. Da min endelig kom sist, 9 dager på overtid, kan jeg love dere at jeg savnet magen. Sitte alene med et barn med kolikk som sov max 15 min i slengen de første tre månedene var tøft. lykke til til dere alle.

Skrevet

Hvis du gjør det, da kommer det garantert til å skje ting...Samme psykologi som at bussen alltid kommer hvis du tenner deg en røyk ;-)

Lykke til, håper det skjer noe snart...

Skrevet

Nå lo jeg godt!!!! Er akkurat like mye over termindato som deg og kjenner meg igjen. Jeg prøver nå å faktisk prøve å gjøre noe gøy hver dag og nyte at jeg bare er ett barns mor. Føler at det hjelper litt - tida ble så lang da jeg venta og venta og venta og venta...........

Så i kveld skal jeg på sommerfest på jobben, samma søren om jeg egentlig ikke er oversosial for tida. Så er hvertfall de timene fylt med mye mer enn å kjenne etter tegn til at noe er på gang!!!

Håper vi føder snart begge to - og alle andre som er klare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...