Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Han skal operere ut fire tenner, og i går opererte de ut to av de Vi var forberedt må at han sannsynligvis ville behøve narkose for å få dette gjennomført, men han var så utrolig tapper og flink at det holdt med bedøvelse (5 sprøyter, stakkars)! Det hele var over på 15 minutter, og da hadde de skjært opp tannkjøttet, trukket ut tennene og sydd ham sammen igjen Han har hatt sterke smerter, så jeg ble hjemme med ham i dag så han fikk litt ro Gjett om flinke gutten min skal få premie! =)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Så flink! Har vært gjennom mye av det samme selv, og det er vondt! *Klapp på skulderen*
esmase Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Eldste min gjorde det for noen år siden i H-fest. Han opererte ut to oppe,og flytta de nedi,fordi han hadde ikke voksentenner på to plasser nede. Idag sitter de som støpt! Men det var vondt for han ja.Det ble mange lefser,og mye grøt og yoghurt i dagene etterpå. Hvor gammel er din da?
Northernlights Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Uffda..hva er grunnen til at måtte gjøre noe så drastisk? Jenta mi på 15 måtte operere ut to,og skjære bort bein i ganen, sånn at de nye kan finne plassen sin der de skal være med tid og stunder. Hun ble lagt i narkose, etter eget ønske...var vondt ei stund,ja.. Håper gutten din fort blir bedre =)
yasmina Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Huff av meg .... Det hoertes helt forferelig ut !!!!! All min medfoelelse til ham..... Hvorfor maa de opereres ut ? Hvor gammel er han stakkars ?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Uffda.. Stakkars gutten din:( Synes han var kjempeflink ihvertfall!!! Hvor gammel er han? Og hvorfor må ha trekke tenner? Er så skummelt når barna våre må igjennom vonde ting:(
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Han er 12 år og skal ha tannregulering, så derfor må de trekke Det som er, er at han er overfølsom ovenfor smerte, og takler slike situasjoner veldig dårlig på grunn av at han har adhd, og derfor er dette en virkelig stor bragd for ham at han klarte dette De to tennene er verdt masse penger, det kan jeg love dere =)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Ja, min har levd på boller, lefser og yoghurt siden i går, og det skal han få lov til, så lenge han spiser noe er jeg bare glad til =)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Supert at du er flink til å rose ham =) Han trenger nok det nå! Jeg kjenner jeg blir litt uvel når jeg hører om sånne ting. Mista fortanna mi (oppe) da jeg var 10 år, og tannlegen måtte presse den opp igjen!!! O skrekk og gru!! Den "våknet" aldri til liv igjen, og har derfor rotfylt den med jevne mellomrom opp igjennom årene. Da jeg var 21 var rota nesten helt oppspist, så jeg måtte ta den ut og få en titanskrue skrudd opp i kjevebenet. Usj.. Ekkel følelse med bare lokalbedøvelse altså. Hører alt de driver med og "kjenner" det i hodet, så jeg synes gutten din er råtøff som klarte det uten narkose:) Håper han ikke får så altfor mange dagene med vondt da:(
børdi Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 stakkar,, vet kor vondt det der er:-( flinke gutten du har....:-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå