Gå til innhold

Husk å ha brystkrem klart da jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker fra erfaring, hatt brystbetennelse med begge de to andre og regner egentlig m å få det nå også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips:) Hvor ofte bør en egentlig smøre seg? Og bør en kanskje begynne litt i forkant av fødsel? Jeg har ikke peil... ;)

Skrevet

Hva er det for noe? Smurte aldri på noe sånt da jeg ammet storesøster, men så var jeg heller aldri plaget med sårhet hvis det er det det skal hjelpe mot.

Skrevet

Får det på apoteket. Jeg begynner å smøre så fort jeg har begynnt å amme for å unngå å bli sår. Det er kjempe vondt hvis man får bryst betennelse og da er det greit å være føre var. Jeg var ikke det med første mann og måtte slutte å amme etter bare 2 mån. Var mere forberedt med nr 2, fikk allikevel bryst betennelse, men kremen hjalp, jeg kjente igjen tegnene og kunne amme han til han var 1 år. Bruk håndkle å gni litt på brystvortene etter dusjen feks, kan hjelpe litt å forberede de litt.

Skrevet

et spesielt merke du anbefaler? tar i mot alle sånne gode tips:-)

Skrevet

Mener det heter purulan, men de har den på apoteket, det er en sånn gul aktig flaske hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

den jeg har kjøpt, er sånn gul aktig tube, den heter LANACare bryst vorte crem og fås kjøpt på apoteket:)

Skrevet

jeg ble faktisk oppfordret til å herde meg sist gang, og ikke bruke noenting. Bare bite tenna sammen i begynnelsen. Gjorde det de første dagene, hadde veldig vondt. Men tror det hjalp, ble aldri sår igjen etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...