Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 I bhg ønsker de å ta inn PPT for å observere sønnen vår iom at han er litt umoden for alderen, lite empati osv osv. Jeg har sagt at det er helt i orden, jeg ønsker jo at han skal få hjelp og tilrettelegging, men så er jeg litt usikker på hvordan PPT er. Blir det mye samtaler mellom oss og PPT, eller vil det meste gå igjennom bhg? Hva kan PPT hjelpe med? Vet lite om dette og hadde satt pris på å få vite litt hva dette er for noe Tusen takk!
esmase Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 De observerer han,og så veileder de personalet og dere etterpå. Det blir møte mellom dem,dere og personalet,men ikke så mange/ofte. De kan også henvise videre til bup hvis de mener det er behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå