Gå til innhold

Noen her som har erfaring med PPT?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I bhg ønsker de å ta inn PPT for å observere sønnen vår iom at han er litt umoden for alderen, lite empati osv osv. Jeg har sagt at det er helt i orden, jeg ønsker jo at han skal få hjelp og tilrettelegging, men så er jeg litt usikker på hvordan PPT er. Blir det mye samtaler mellom oss og PPT, eller vil det meste gå igjennom bhg? Hva kan PPT hjelpe med? Vet lite om dette og hadde satt pris på å få vite litt hva dette er for noe :)

 

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De observerer han,og så veileder de personalet og dere etterpå.

Det blir møte mellom dem,dere og personalet,men ikke så mange/ofte.

De kan også henvise videre til bup hvis de mener det er behov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...