♥ McQueen♥ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Min lille prins mistet navlestrengen sin etter 4 dager. Dette er nå 1 uke siden og de siste dagene er det kommet litt blod ut fra den. Er dette farlig? Passer på å tørke godt etter bad...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Vår jente blødde også etter ei uke. Vi dro til sykehuset for å sjekke det, og de sa at det holdt å rense den i saltvann et par ganger til dagen. Hun blødde fortsatt noen dager, men det var ikke farlig så lenge det ikke ble infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå