Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hvordan gjør man dette riktig da? Kjedelig å holde på i 20-25 min m dette uten at mn gjør det riktig. Er ikke akkurat så lysten på meg selv om dagen....he,he...
mamamaren Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Enig, det er ikke motiverende i det hele tatt. Har lest at det kan hjelpe å legge et par varme kluter på. Jeg prøvde en variant av dette, og det kynnet masse på, men ikke stort mer. Det jeg gjorde var at jeg la et par varme, våte kluter på, og la på varmeflasker, slik at det skulle holde seg varmt. Det strammet i hvertfall på til vannet ble lunket. I tillegg hadde jeg armene fri til å gjøre andre ting imens :-) (la klutene i bhen, og flaskene i genseren;-) Det er nok mange andre måter å gjøre det på, da...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hah!! Jo jeg tror man liksom skal "melke" dem litt...eller rulle dem mellom fingertuppene mens man liksom tjaaa...melker dem...som ei ku.. Skjønner??
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Stimulering av brystvortene gjør sånn at hjernen skiller ut et horomon som er effektivt for å sette i gang og få fart på rier under fødsel ,eller sette i gang kynnere som igjen kan føre til rier i svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå