marwi Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Noen som erfaring m det? Lurer på om jeg skal invistere i det. M førstemann ble det mye liggende amming i senga, og nå er jo hun så stor at hun kommer oppi vår seng på morgenen. Ser vel for meg amming i senga denne gangen også.. Tanken er jo at den lille ikke skal bli klemt og forsvinne under dyna og sånnt?
Evitamor Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har kjøpt denne av den grunn du skriver om. Det jeg fant ut når jeg pakket den frem var jo at dette er som en egen seng "rede" babyen kan ligge i, så kan jeg flytte den mellom vugge senga og vår seng, mens for babyen er det samme trygge redet!
marwi Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Tror nook det blir en slik en på meg og ja. Verdt et forsøk ihvertfall.
Yrha Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Så på den i en butikk, og syns den var så myk!! Kan man løfte den og bære den med baby oppi?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Har ikke erafring, men har kjøpt den nå... Det var vel 2 hovedgrunner: -Slipper forhåpentligvis så mye melkesøk i senga, det ble nok litt med jentungen, og synes det var slitsom å ligge på håndkler.. de blir så rue mot naken hud.. ammemadrassen virker mye mykere... -Kan flytte baby over i vugga uten at "lukten" av meg og melk, samt varmen forsvinner... Jenta vår våknet nesten alltid når vi løftet henne over i sin seng... Og en ekstra grunn, hvis jeg er alene hjemme (sambo reiser mye i jobben), og ikke orker å løfte baby over i sin seng etter amming, så kan jeg enkelte ganger da bare la h*n ligge, og sette opp veggene.... Baby er trygg, jeg kan sove godt, vite at den ikke ruller noen vei... (Men jeg vil ikke la det bli en vane, kan bli vanskelig å venne av bebisen til å sove i vår seng hvis den først blir vant til det... Jeg trenger plassen som er der når samboer er hjemme... har bare 1.50 seng... :-)
M@mm@ Mi@ Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Jøss, finnes dette? Noen linker til nettdsider hvor man kan se hvordan en ammemadrass ser ut? Og hva ligger de på i pris?
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 dry.no/dry_kid_amme.html Jeg betalte ca.600 for min, har ikke brukt den da, for hovedpersonen mangler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå