Småbarnsmor med frysespire Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har liksom hørt, lest og forestilt meg at babyen skal roe ned aktiviteten nå mot slutten. Nja.... skeptisk... hehe.... Her er det ganske heftig aktivitet store deler av dagen. Har vært veldig aktiv før også altså, men da har det komme noen spark og litt sånn risting. Er ikke sånn lenger, skjønner jo at det må være trangt der inne. Nå føles det som han strekker på seg, skyter ut en fot, skyter rygg og føtter på en gang osv. Kroppsdeler stikker ut både her og der på magen min (til min manns store forskrekkelse og entusiasme) og noen ganger har jeg rumpa til babyen krasja opp i ribbeina... Helt snålt Flere som har en liten hyper inni der nå på slutten? Lurer meg på hvordan han er når han kommer ut... Lover ikke bra... hehe...
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hei hei.. 22 dager igjen her og denne krabaten er også veldig aktiv..... Kjenner meg veldig godt igjen i den beskrivelsen du gir.. i forhold til bevegelse og kroppsdeler her og der... Nesten litt småskummelt.. he he Spørs hvordan de blir når de kommer ut nå da..... he he Lykke til de siste dagene..
mamamaren Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hihi! Sånn holder også min på i perioder. (i natt var det disco i magen min) Var på besøk med 5 kamerater en gang han var hyper. De frika helt ut, og assosierte straks med Alienfilmene. Hihi! Grunnen til at de sier det kan bli roligere mot slutten er plassmangel (som jo gør at det viser mye bedre utenpå magen) og at morkaken endrer atferd, som forberedelse til fødselen (faktisk noe som setter i gang fødselen, leste jeg på "min side") Gøy er det i hvertfall når de tar helt av, bortsett fra når en så gjerne skulle sove, da...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Her var lillemor helt turbo hele tiden i magen. Og hun er fortsatt helt turbo, nå er hun 1 år gammel! Så det er vel bare å forberede deg på at du får nok å gjøre framover ! ;-) Jeg kjente til og med at hun sparket og styrte på under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå