Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Store klaser... Håret har blitt kjempetynt i løpet av EN uke!!! HJELP...?! Hva kan jeg bruke? Nesten slik at ørene stikker ut gjennom håret jo..!! Ammer ikke, så er ikke derfor heller... 14 uker siden jeg fødte hvis det har noen betydning.. Tips til at håret henger på?
rampetrollet Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 B vitamin er bra for hår og negler har jeg hørt. Kanskje du kan ta en tur til frisøren og høre om de har noen tips til deg ? Gratulerer med gutten
LuriTuri Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Skjedde med meg og! Fra mini var 3 1/2 mnd og til han var 5 1/2 - 6 mnd. Og nå har det begynt og vokse ut en del igjen, som en fin hjelm oppimellom det andre. Kjempelekkert!?
Expat Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hjelper kanskje ikke å si at det er standard etter fødsel i denne tiden... OG det kommer rett tilbake igjen! Noen snakket om en spesiel REdken(?) shampo som begynte på V...
Rosenrød Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Uff, jeg og... Er et helt rede under puta mi hver morgen:( Mistet masse hår da jeg gikk gravid også, da begynte jeg å ta B vitamintilskudd. Etter en stund roet det seg litt, men om det skyldtes vitaminene eller ikke, tør jeg ikke svare på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå