Gå til innhold

hvor stor mage har dere i uke 15-16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så vidt mage.er ca 16 uker på vei. ikke gått opp noe. gått ned 3 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde godt synlig mage i uke 15..men litt av den var fra forrige svangerskap...d er bare 11 mnd siden sist.er nå 20 uker på vei og jeg syns jeg er kjempe stor.

Skrevet

Jeg hadde helt flat mage i uke 15-16, men i uke 18 begynte den å vokse og nå kan jeg nesten se forskjell fra dag til dag... hehe:) Dette er helt induviduelt og jeg var selv bekymret over å ikke ha antydning til mage i uke 16, mens andre er redd for at de har for stor mage. Husk at vi vokser i forskjellig tempo:)

Skrevet

jeg er så redd at noe er galt jeg, siden magen ikke vokser. har opplevd mye stress i det siste, og har dårlig matlyst. redd for at dette innvirker på babyen. kjenner ikke så mye bevegelser heller såppas tidlig.har kjent av og til litt lette bevegelser.og prøver å kjenne etter det nå.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Heihei, Hege

Med snulla var jeg veldig kvalm, og hadde faktisk dårlig matlyst i ett år...gikk vel ned 6 kg i starten! I begynnelsen hadde jeg sånn oppblåst mage, men den forsvant...fikk ikke mage igjen før jeg var over halvveis. Jeg sleit også med angst og angstanfall i det svangerskapet, så stress opplevde jeg nok av. Kjente det første sparket da jeg var 17+5.

Men alt gikk bra...fødte 8 dager før termin, og hadde den svære magen! Og nå har jeg ei glad og blid jente på 8 mnd som ikke er påvirka noe av åssen jeg hadde det i svangerskapet!:-)

Skrevet

hei. takk for svar.bra at noen andre også har opplevd stress o.l.

så bra at det gikk fint med jenta i.magen min kommer vel etterhvert tenker jeg.

Skrevet

Hei!

jeg er i uke 14 og har ikke mage i det hele tatt. Ser litt gravid ut om kvelden, men ikke ellers.. Håper magen kommer snart..

Skrevet

Jeg ser ut som jeg har svelget en blåsefisk

Skrevet

hei adrian123. vi er vel like langt på vei da, min foreløpige termin er 11 des! har du kjent noe liv ennå? jeg har kjent litt bobling e.l av og til.

Skrevet

Då eg var 16 veker på veg var magen blitt godt synleg, og vekta var minus 6kg.

Skrevet

Heia=9 ja kjenner d når jeg ligger på ryggen når jeg skal legge meg og viss jeg drikker cola... liker visst ikke det inni der nei. Men jeg har en sønn ifra... kjenner igjenn fosterbevegelser fra forrige svangerskap=) men det kjennes ut som luftbobler ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...