Gå til innhold

Hvorda prater mannen din med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg tar opp ting i forholdet vrt som ikke er bra. er alltid jeg som tar initiativet til det. han bare buser ut der og da når han blir irritert, ingen sperre eller filter.

jeg skulle ønske han kunne snakke litt med meg om de han syns er vanskelig, men det komemr sjelden noe initiativ eller reflekterte tanker.

han er dog en snill mann, men jeg føler at jeg ikke har noen samtalepartner nr det gjelder å løse flokene.

Nr jeg spør han om ting er svaret veldig ofte jeg veit ikke.

HVordan er menn`? er de sånn? tar mannen din noe opp med deg?

kan han argumentere for de ting han mener? klarer dere å bli enige?

gir han noe i samtalen, uten å bli sint. forsøker han å analysere noen ting

frustrert

jeg føler meg ikke lykkelig.

men har skyldfølelse, fordi ha er snill, men jeg akn ikke takke og bukke og holekjft og bare være fornøyd.

har barn og en drøm om at familielivet skal funke. men det er mye skurr. sjelden gode samtaler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er litt sånn at hvis vi har problemer så kan han bli så sint at han ikke orker å snakke om det da, men heller vil ta det f.eks. dagen etter.

Og hvis dagen etter er fin, så vil han ihvertfall ikke snakke om det da, for da kan vi ødelegge den gode stemningen.

Det er en smule stress til tider, får liksom aldri snakket skikkelig ut om det er noe som skurrer.

Skrevet

ja kjenner meg igjen der ja

:(

skal det være sånn da?

Skrevet

Tja, det er jo ikke optimalt....vi er veldig forskjellige på det punktet og det blir jo lett et problem. I og med at jeg helst ønsker å ta opp tingene der og da og bli ferdige med det, mens han trenger tid på seg før han orker å snakke om det. Blir litt sånn ond sirkel.

Kommunikasjon er kjempeviktig i et forhold, og det er nok mange som trenger å bli flinkere til det. Det handler jo også om å tilpasse seg hverandres væremåter, men det er ikke alltid like lett når det er rake motsetningene.

Håper det ordner seg for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...