chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 God morgen til deg=) Svarte på et annen innlegg her men.. Følger som sagt etter deg inni en ny pp....Kom på besøk den H..... tanta=(
løveprinsen <3 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hei chick26. Trist å høre om tanta da. Vi får tenke positivt mot neste EL og IKM. Godt at vi er 2 da, så kan vi følge hverandre. Vi er jo likt i syklus. Hvor lange sykluser pleier du å ha. Nok en gang, trist å høre om tanta.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Hei igjen... Da var denne dagen også gått=) Ja vi ligger jo helt likt vi da... det er kjempe bra. Godt å ha noen å holde følge med på veien=) Ja det var ikke noe særlig når den kom men jeg hadde egentlig bare ventet på den siste par dagene... Jeg har syklus på 27 dager så min neste ikm blir da mandag den 16/7... Og El 2-4/7.... Men har mange planer fremover så tiden flyr... Men du er på igjen i ny pp med godt mot??
løveprinsen <3 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 En må bare brette opp ermene og prøve til igjen. Får håpe spiren sitter neste gang. Hva med deg, er du ved godt mot?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Ja helt enig med deg=) Ja jeg er det, har ramlet i kjelleren før og tillater meg ikke å gjøre det igjen. Eneste muligheten for å få det til på er og ikke gi opp=) Så her starter vi på skratch igjen og krysser fingrene=)
løveprinsen <3 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hei igjen chick26. Jeg bare lurer på en ting. Hvor lenge etter din første SA ble du gravid igjen? Er så redd for at det skal bli så leng til jeg blir gravid igjen.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg gikk direkte inni syklus igjen og 26 dager etter SA fikk jeg positiv test igjen, men mistet atter en gang... siden det har ikke noe skjedd. Det er individuelt hvor lang tid det tar, men håper for din del at det kommer snart... "Bare" 26 dager til neste gang jeg kan få pos gravtest i følge babyverden...*sukk*
løveprinsen <3 Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 26 dager føles som en evighet. Er det lenge siden du mistet 2 gang da? Hvor mange uker var du kommet? Jeg var akkurat gått inn i uke 10 da det gikk galt. Synes det er så urettferdig at noen mister når en opplever folk rundt seg som blir gravide når de ikke vil. Men slik er vel livet...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2007 Ja 26 dager er en evighet... (nå 25) Men om 27 dager nå kommer jeg hjem fra 10 dagers ferie... hehe, så jeg har å gjøre på=) Jeg mistet andre gang i slutten på april, så nå har jeg hatt to vanlige menstrasjoner etter SA, hadde bare ikke trodd at jeg skulle måtte vente så lenge på at den skulle sitte... hør meg: så lenge!!! Høh, sikkert de som har ventet langt og lenger enn langt mer enn meg!!! Ja det er urettferdig, men noe vi ikke kan forhindre... det er fælt. Jeg hadde ikke kommet så langt med mine SA men synes det er grusomt alikavel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå