Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som erfaring m det?

Lurer på om jeg skal invistere i det. M førstemann ble det mye liggende amming i senga, og nå er jo hun så stor at hun kommer oppi vår seng på morgenen. Ser vel for meg amming i senga denne gangen også..

Tanken er jo at den lille ikke skal bli klemt og forsvinne under dyna og sånnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sånn liten madrass m "nedfellbar ramme" rundt. Så kan man legge ned kanten når man ammer og legge den opp etterpå. Blir jo liksom som en liten "boks" m lave kanter. Koster rundt 700 kr tror jeg.

Skrevet

ja, eg likte den kjempe godt. (var veldig dyr da) :(

fikk jenta når det var vinter, og madrassa paste ned i vugga, så når vi skulle legge oss (må gå ned ei etasje)

så var det bare å lufte jenta ut av vugga mens hun låg i madrassa si, og legge rett ned i grind senga el i dobbelsenga viss eg skulle amme.. uten å lufte vekk ei dyne.. slik hadde hun det godt og varmt, og vi vekte henne ikke..

ser for meg at madrassa blir god å ha nå når eg ogso har ei vilter tule som skal turne i senga ja.. :) + at vis du sovna mens du amma, so er det mindre fare for at pappaen kommer borti el at deres dyner kommer over beibin..

Skrevet

Også fått tak i dette. Er litt spent på om det fungerer. Sistemann var nemlig så urolig på nettene. Våknet tvert han var ferdig med nattmåltidet når han mistet den kjente lukta og varmen fra meg eller ammeputa. Så tenkte kanskje dette kunne forebygges, fordi ammamadrassen vil jo ha lukta av meg fortsatt etter at han er ferdig med å spise, og at vi dermed kan løfte både ungen og ammemadrassen oppi senga igjen etter måltidet uten at babyen våkner, siden han da ikke vil merke miljøskifte. Håper iallfall det går slik, eller så har jeg kastet bort 700 spenn eller hva det var den kostet.

Skrevet

Marwi, om du vil kjøpe min helt ubrukte ammemadrass, så send meg en pm! :-) Jeg måtte uansett sitte/ligge for å amme, ellers sovna jeg! ;-)

Skrevet

Baby Shop har de på tilbud nå til kr. 499,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...