Monajenten Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 ...på helsestasjonen. Har ikke vekt hjemme så det er alltid like spennende:) Ned 1,3 kg på nesten to uker. Men er vel sånn i starten. Bare 2 kg igjen til "målet" mitt:)
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 1.80.....hehe, neida, jeg er ikke store jenten, bare 1.61 cm:) Så det er i grunnen ikke noe lite. Men veide 58 kg på første kontroll i forrige svangerskap, så er i grunnen fornøyd sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå