Gå til innhold

Termin 20.juni...


eliza-79

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Jeg har termin i morgen, noen andre? Førstemann fikk jeg 10 dgr før termin, så jeg har nok vært litt for innstilt å få før tiden denne gangen også gitt...:) Nå har jeg sjokoladekake i ovnen og skillingsboller står til heving så da fylles fryseren opp til besøk etter fødselen. Fant ut at jeg må ha noen små gjøremål hver dag så tida går litt fortere mot fødsel:)

 

Hvordan er formen deres? Jeg er i bedre form nå enn tidligere i svangerskapet. Har ikke vondt i bekkenet lenger og sover bra om natta. Begynner å merke strekkmerker på magen og det er litt kjedelig. Men det er vel bare en bagatell så lenge alt annet går bra:)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har også termin i morgen! Begynner å bli fryktelig utålmodig, hadde litt tro på at jeg kom til å slekte på min mor og føde et par uker før tiden, men neeeeeeida ;-) Ingen tegn til fødsel her, bortsett fra at magen har sunket betraktelig siste tiden. Skal på kontroll hos JM i morgen, er litt spent på hva hun sier om overtidskontroller, evt igangsetting osv.

 

Heldig du som sover godt om natten, da! Jeg sover maks halvannen time i strekk, og har vel sovet totalt 3-4 timer i natt, tenker jeg. Tærer fælt på kroppen, og hodet verker. Men ellers er formen fin - bekkenet har blitt mye bedre enn det har vært her også.

 

Hehe, har frysern full selv. Bakt kringle og laget opp noen gryteretter, fikk tips om at det var greit å ha noen middager lett tilgjengelig fordi man gjerne ikke orker sånt etter fødselen. (Mannen min er definitivt ingen kokk, for å si det sånn... ;-)

 

En fin dag til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er to dager etter deg. Termin 22. juni.

 

Har hele tiden trodd at jeg kommer til å gå over termin. Tror det fortsatt, men nå merker jeg at jeg begynner å bli lei. Men det blir vel de fleste før fødsel. Det er vel endel av gamet. Man skal glede seg til fødselen er i gang - selvom det ikke er direkte godt mens det holder på...

 

Formen er ok, bortsett fra en kjip forkjølelse. Prøver å slappe mest mulig av sånn at jeg har krefter når det hele starter. Kanskje jeg burde bake litt? Men er ikke akkurat noen stor baker ;-)

 

Lykke til alle andre kommende mammaer! Gleder meg til å høre når dere alle føder :-) Om kun få uker sitter vi med hver vår lille pode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin jeg også...

nå vet je gikke hva jeg skal gjøre da

føden er stengt jordmoren på hlesestasjoen er sykmeldt og fastlegen i fereie...

bompå 200 og 10 mil og kjøre for å treffe en jordmor jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt...Håper det går bra med deg! At de stenger fødeavdelinger er helt idiotisk...er ikke sommeren da det fødes flest barn også? Du må ha masse lykke til!

 

Jeg holder på å bli sprø av ventinga. Hadde planlagt å ha babyen i vogna og være ute på trilletur jeg nå, men neida...babyen koser seg fortsatt i magen:) Også er det så varmt...Jeg som pleier å være SÅ glad i varmen og sola trives nå best i 8-tiden om kvelden når temperaturen endelig begynner å synke...Tror hver dag at nå, nå idag skjer det men dagene går uten noe tegn til fødsel. Blir uansett satt i gang etter 10 dager så skal ikke klage.

 

Kula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...