@nneliten Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Dere som har VW Touran - er dere fornøyd med bilen? Hvor mange barn/barneseter har dere? Vi skal kjøpe ny bil nå, og lurer på å kjøpe en Touran 7 seter. (Bruktbil - 2003 modell til ca 250.000 kr) Vi har to småtroll, og har lyst på nr. tre om ikke så altfor lenge (om et par år, kanskje) dvs. at vi bør ha en bil med plass til tre barneseter. Er dette bilen for oss???
St.Sunniva Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg ville heller valgt en VW Caravelle, da den også har bra baggasjeplass(inntil dere setter inn det ekstra setet iallefall). Jeg så på Touran, men syntes det var for liten baggasjeplass. Tror kanskje Sharan er litt større i såfall.
sakama Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Vi har Touran og er kjempefornøyd. 3 barneseter går fint (Besafe X1 combi og 2 Besafe 1-2-3)
@nneliten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Caravellen synes jeg blir litt for mye "buss"...Det får bli hvis vi får 4 eller 5 småtroll ;-) Vi kommer jo stort sett til å bruke bilen som 5- seter, og da er det vel ok bagasjeplass i en Touran? Sharan har jeg hørt at ikke er like driftssikker som Touran, men den er større, ja.
@nneliten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Godt å høre, sakama! Har reservert en Touran ut morgendagen, og har SÅÅÅÅÅÅ lyst på ny bil NÅ! Litt for desperat??? hehe! Drar på ferie til helgen, og det hadde vært supert å dra med ny bil :-)
sakama Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Når det gjelder bagasjeplass fungerer det også helt fint. Har takboks vi setter på når vi skal på langtur. Kunne selvfølgelig innimellom trengt mer plass, men jeg tenker samme som deg angående "bussfølelsen" . Så i det daglige er Touran iallefall stor nok til oss, og ikke minst god å kjøre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå