Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Barna til mannen kommer på ferie... gud som jeg gruer meg... jeg har prøvd og prøvd, men jeg klarer ikke denne rollen. Men det er den mannen jeg vil ha resten av livet, så da får jeg heller bare leve med det, og heller finne på egne ting når de er her. Mange her syntes det er hjerterått og tenke sånn, men jeg klarer virkelig ikke å like disse ungene! Alle kjenner vel noen barn som er skikkelig drittunger, unger man bare ikke klarer å like fordi de er så uoppdragne og frekke, og man bare gleder seg til å slippe å være i nærheten av dem mer. SÅNN er disse ungene, de er den type unger man gleder seg til å komme bort fra. Men jeg har jo kommet gjennom dette tidligere år, så da går det vel i år og.
Jordbæret <3 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Føler med deg. Jeg er stemor til tre, men er lei meg hver gang de reiser. Den eldste er en skikkelig drittunge innimellom, men det er fordi hans mor setter han opp. Når han glemmer seg av, er han den gutten jeg vet han er inners inne. Jeg tror du gjør lurt i å trekke deg tilbake og la mannen din styre med barna. Nå vet jeg ikke hvor gamle de er, men jeg synes at noe av frustrasjonen din viser at du og din mann ikke er enig i reglene for barna hjemme hos dere, og at dere ikke er enig i hvordan barna skal oppdras av dere. Der mener jeg at dere to må ha en felles forståelse og ta en diskusjon når dere er alene. Du kan ikke lide deg gjennom alle samværene på en slik måte. Og eneste måten å få det bedre på, er at du og din mann setter inn felles tiltak. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hvor gamle er barna? Skal dere ikke på noen ferie med dem da? Jeg har 3 stebarn og jeg gleder meg så absolutt ikke til de kommer, men gruer meg ikke heller. Litt sånn "samme for meg".
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 De er 7 og 9... ja, vi skal reise bort første uka. Får håpe de går seg litt til når de er hos oss over en periode (lenger enn en helg) sånn at de venner seg litt mer til våre regler. De har det jo helt fritt hos moren sin. Vi prøver virkelig å ha regler for dem, men alt det er jo glemt til neste gang de kommer når de bare er her annenhver helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå