Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom nettopp på at Anniken faktisk ikke skal være baby hele livet. en gang blir hun tenåring! uff, håper ikke hun blir slik som meg...=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi kan allerede begynne å grue oss til det! Får prøve å banke mest mulig vett i de frem til de fyller 12!

Skrevet

hehe, vi får gjøre det.. Vi har ihvertfall funnet ut at dersom vi fremdeles bor i denne leiligheten da, skal vi bytte soverom med henne. Soverommet hennes har nemlig vindu ut til blokkgangen og da kan jo gutter krype inn. men hvis hun får vårt soverom må de klatre opp til 13 etasje... =P

Skrevet

Thihi... Det kom jeg til å tenke på for et par mnd siden. Så en dame og tenåringssønnen hennes. Da gikk det opp for meg.. Dæven.. En dag så er sønnen min så stor.. hehe.. Tenk jenter,en dag så er det barna våres sin tur til å få unger.. Da blir vi BESTEFORELDRE!!!!!!!! Hehe... Om ca 20-30år til da.. Får vi håpe:) hehe...

Skrevet

Å herreegud... nei det er lenge til jeg skal bli bestemor altså! maaaange år igjen... uff, håper ikke hun blir så vill og galen som meg altså. har gjort mye galskap iløpetav tenårene mine. men jaja, det ble nå folk utav meg også...

Skrevet

Ikke si sånt da, tenk på meg som har en 6-åring i tillegg...

Det er virkelig ikke lenge til hun er fjortis! :(

Skrevet

Neida, vi blir ikke besteforeldre, for mine jenter skal aldri ha sex! I alle fall ikke før de er godt over 25 og godt gift...! Eh, naiv, jeg nei!

Gleder meg til å bli bestemor, ja. Da skal jeg sitte i sofakroken hos min datter og se på at hun lager 3 retters middag mens ungene hennes er spinnville, og nyte et glass vin. HEVN! (om enn det ikke blir hevn på besteforeldrene til barnet mitt, da)

Skrevet

Det der tenker eg på støtt og stadig. Har lyst til å grinen når eg tenker på at begge prinsessene mine skal bli store og flytte fra meg:O Eldstejenten begynner jo på skolen til neste år...iiiiik:O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...