Gå til innhold

Nå har jeg sett babyen vår :))))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg hadde glemt hvor morro det var..Den beveget seg masse, kjempeaktiv.Legen sa at den var frisk og rask..2 armer og 2 ben :) Hjertelyd var 150. Ingen tegn til Downs. Babyen var 41,5mm. Han mente jeg kom til å få et normalt svangerskap og at babyen var helt normal :o) Jeg er 11 uker og 3 dager på vei i dag :) Han sa det ikke var normalt å kjenne liv så tidlig, men jeg har en liten aktiv en hehe...

Termin blir da 7 Januar 2008 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig =) er alltid kjekt med ultralyd... lykke til videre i svangerskapet, dette går nok strålende =)

Skrevet

spark???? 4 cm?????

hmmmm.... ja, det får en si....

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

hehe saklig mamma25.. men nå kan du jo spy ut innlegg om ditt 4cm lange foster da.. :-D

Skrevet

??? Har jeg gått glipp av noe...virket plutselig litt ampert hær?

Skrevet

Hmm,har du kjent spark...? Syns ikke det stod noe om det her da :o) Ser det stod at du hadde en aktiv tass i magen,og det er jo greit nok :o)

Noen som har lest litt fort her eller???

Selv om den er aktiv så betyr jo ikke det at en kjenner den lille da :o) Just telling :P

Skrevet

Hun har da skrevet det i etttidligere innlegg. For ca 1 uke siden...

Skrevet

Ikke at jeg kjenner spark nei..men dirring det har jeg kjent..At det ikke går ann å glede seg på andres vegne..helt utrolig.

Skrevet

I alle dager folkens hehe,de dirringene kan da være hva som helst det da :o)

mamma25+en vakker sønn

så flott at den lille har det bra og er aktiv,hehe :o)

Skrevet

jo, du skrev at det var liv du kjente. Det er da 11 dager siden.. da var du 9 uker på vei kanskje...

men for all el. Kjenner du det, så er det helt topp det..

masse lykke til videre...

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

joda.. du skrev at du hadde kjent spark og at dette var du sikker på var spark for du hadde vært gravid før.. men for all del.

Skrevet

Noen som bør flytte over på krangle kanskje?

Skrevet

å herre er det mulig..finn ett innlegg hvor jeg har skrevet det! jeg kjenner liv har jeg skrevet (da mente jeg dirring, ikke sparking)..gud bedre er det mulig..

Skrevet

hehe okay...Ja,det er jo forskjell på å kalle det spark å dirringer da.....

Og med det bøyer jeg meg i støvet og melder meg ut av diskusjonen hehe

Skrevet

meg du siktet til???

Nope, jeg skal ikke flytte noe sted!

Ikke har jeg vært noe slem heller... Bare reagerte på at det var tidlig jeg... Men jøss, koselig sef...

Skrevet

Noen som er fulle av hormoner her eller?

Haha.

Grattis med bebisen.

Januarbaby er kjempefint, jeg har en som blir 7 år omtrent når nurket kommer jeg. :)

Skrevet

Spark var jo kanskje litt tidlig, men jeg kjente "gullfisken" min fra uke13... Spark tok jo seff mye lengre tid før jeg kjente noe til, men man skal aldri si aldri...

Skrevet

Så greit at alt ser bra ut:)

Da er du snart over i andre trimester alt!!

Grattis:)

Skrevet

Gratulerer-så koselig da...

Ser noen har pirket her tidligere-men dette er bare et spørsmål-fastsetter de termin allerede 11 uker da? Venter de ikke med det til ordinær ul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...