Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal sette inn cosmic comfort sete nå, men det blir så liten plass foran- når jeg tar ut bøylen under sete blir det jo ikke plass til en peron i forsete...gjør jeg noe feil eller?Er det god plass i deres bil? Vi har Touran...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det er såvidt sambo får plass i bilen vår.. Er noe alle klager på sa tanta mi (jobber på babyshop)
Nit@™ Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 I Touran skal det da være plass? Har prøvd det i Sharan, og den er da vel mindre? Vi har passat selv, og det går da greit. Bøylen skal helt inn til seteryggen, også bruker du tyngden din når du monterer det. Bruk overkroppen over sete for du får jo vekten av barnet der, Monterer du det slik at det sitter bomfast er det riktig, og da skal det da være plass! Pass på pilen på siden som skal være på det grønne området.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Ja, godt mulig jeg gjør det feil- får prøve litt til :0) Skulle lissom vært plass til "lille" meg på 1,65 da....
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Var ei innom nå med passat, og de fikk plass-men får ikke til å bilen min jeg..Hadde jo ikke planlagt å ha sete forovervendt enda (Nei, skal IKKE starte en diskusjon på det)..hmmm, ingen andre med Touran?
mammmamia ** Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Dra tilbake til butikken og be om å få prøve et annet sete! Det er utrolig viktig å prøve setet i bilen din før du kjøper det..! Men om det ikke er brukt er det bare å si at det ikke passer, så får du sikkert byttet til et annet..! Evt prøv å sette det i midten bak, eller i forsetet med utkoblet airbag (både trygt og anbefalt..!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå