Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Synes huske at det var en 3000 ca?? Noe deromkring ihvertfall
Honningmelon Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Ok. Samboern rotfylte i dag, og fikk beskjed om at det kom på 4500 kr til sammen, og dette er i Oslo (jobber der). Så lurte litt på om dette var dyyyrt, ettersom det er Oslo :-)
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ja, kan nok tenkes det var nærmere 4000,- ja..
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Jeg tok rotfylling i 2000, så det kan godt tenkes at 4500 er vanlig nå. Var i Oslo det også. Svindyrt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå