Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 I går kveld så bestilte jeg hotell i Sverige,og fikk muligheten til å garantere bookingen,man kunne også velge og ikke garantere bookingen. jeg garanterte bookingen med visa,men betyr det at pengene blir trukket nå eller betaler vi når vi kommer dit? Litt usikker jeg "Garanterad bokning: Om du väljer att "GARANTERA" din bokning med en garantimetod, garanterar hotellet dig ett rum på angiven ankomstdag. " "Icke garanterad bokning: Om du väljer att "INTE GARANTERA" din bokning förbehåller sig hotellet rätten att återta rummet kl 18:00 ankomstdagen "
Gjest -<<- Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Vanligvis betyr det at det blir reservert betaling for én natt på ditt visakort, og om dere aldri dukker opp blir det trukket betaling for denne første natten. Dette for at hotellet ikke skal gå i tap ved å holde på et rom for dere til langt utpå kvelden, og dere aldri dukker opp. Om man ikke garanterer vil hotellet holde rommet til et visst tidspunkt (her kl. 18) og om dere ikke har dukket opp, forsøke å selge rommet til noen andre. Pengene blir altså ikke trukket ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå