Gjest -<<- Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 En stødig firehjuling. Ikke fordi det har så mye å si når de er ett, men fordi dere sannsynligvis beholder vogna når hun blir to og kanskje også tre. Og alle trehjulingene jeg har vært borti i barnehage var ustødige når en lang treåring skulle vrikke rundt i den. Og av samme grunn, at dere antagelig beholder den lenge, kan det være greit å finne en med plass til lange unger. Mvh. tidligere barnehageansatt.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er ansatt i barnehage nå. Hehe. Enig i det med firehjulinger, men det kommer litt an på hvor lenge barnet skal sove på dagen. Men det er litt vanskelig å vite nå. Hehe. En annen ting er at de vognene som har veltet(...) hos oss, er Simo og Emmaljunga-vogner. De har veltet når barna har blitt over 2, og når de har akt seg bakover i søvne. Har ikke opplevd det med trehjulinger. Velg en vogn det er god plass i, med bra støtte til bena, og som er lun om vinteren. Husk sele. I Danmark selger de stoooore barnevogner, med enorme bager. En sånn en hadde kanskje vært noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå