Gå til innhold

skal dere vite kjønnet?


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

vi skal ikke det, gjorde ikke det med synnøve, så det var fryktelig spennende. jeg hadde på følelsen at jeg fikk gutt da, og det har jeg jammen nå å, skikkelig sterk guttefølelse, men vil ikke vite noe før han/hun kommer ut=)

 

 

dere da, har dere noen følelse av hva det er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en jentefølelse før ul i forrige svangerskap og det stemte. Har ei nydelig lita prinsesse nå :) Denne gangen har jeg samme jentefølelsen, og hvis de kan se det på UL så vil jeg vite det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite kjønnet. Jeg føler meg ganske sikker på at det blir ei jente. Samboeren min tror gutt, så for å stoppe munn på han, så vil jeg vite det :-) Blir det som jeg tror, blir det ei lita Jenny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. vi vil vite kjønnet. har ikke engang vurdert å ikke vite, sikkert noe med at dette er vår første å liker å planlegge å ha litt kontroll (så mye som det går da:-)). navn, farger osv. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne gangen skal vi vite det,.. vi viste det ikke med første,. men nå når jeg har masse barnekjær er det greit å pakke bort en av delene... gleder meg til ul, men først må jeg fortelle det til legen min,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også vite! Hadde følelse av gutt forrige gang mmen der viste det seg på første ultralyd å være jente=) så da ble det kjøpt inn rosa istedet for blått=) klarer ikke å ikke vite jeg... kontrollfreak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, jeg skjønner at dere vil vite, var sånn før ul med førstemann, men sambo ville ikke vite, og jeg ble så positivt overraska over at det gikk så bra å ikke vite, så vil heller ikke det nå.

 

iogmed at dette er kanskje sistemann, så er det jo enda mer spennende å ikke vite. kan jo hende vi vil ha en appåklatt om 7-10 år, men i utgangspunktet vil jeg ha to, sambo 3..

 

jeg liker heller ikke rosa, så hadde ikke kjøpt det selv om jeg hadde visst at det ble jente. her går det i rødt,gult,grønt, litt blått, masse brunt,orrange osv:) setter ei spenne i håret hennes så ser de som tviler at hun er jente, hehe:) greit med kjønnsnøytrale klær om det blir gutt nå, har jo masse som nesten ikke er brukt ..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok til å ville vite. Mannen min er lege, så i realiteten hadde det bare blitt jeg som ikke visste det dersom det er synlig på ul, og det er jo rett og slett urettferdig:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke vite kjønnet før h*n avslører det selv :) Liker best kjønnsnøytrale klær uansett og da kan de jo brukes senere også. Men jeg er selvsagt nyskjerrig!

Synes dere ikke at det er litt "juks" å sjekke da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...